پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه

نوع فایل
ppt
حجم فایل
3150 کیلوبایت
تعداد صفحه
28
تعداد بازدید
850 بازدید
۵,۶۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

دانلود پاورپوینت آماده تفاوت انسان و مورچه

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

معرفي مورچه

مورچه (formica) حشره‌ای است از راسته نازک بالان که تیره خاصی را به نام تیره مورچگان در این راسته بوجود می‌آورد. مورچه جانوری است اجتماعی و آن دارای گونه‌های بسیاری می‌باشد و مخصوصا برخی گونه‌های نواحی حاره مورچه‌های خطرناک و گوشتخوار هستند. در حدود 8000 گونه مختلف از مورچه‌ها شناخته شده است، مورچه‌ها حشراتی هستند که از نظر هوش و غریزه طبیعی کامل می‌باشند. این حشره در مقایسه با حشرات دیگر، لانه ساده‌تری دارد، بیشتر آنها در زیر زمین تونلهایی حفر می‌کنند، یا با استفاده از مواد خاکریز درست می‌کنند.

مطلبي هم در مورد مورچه هاي مهاجر بگوييم كه چگونه از دسته هاي مختلف يك گروه واحد مشخص تشكيل شده است . طبق بر رسيهاي يك دانشمند بنام فورل مورچه هاي مهاجر وقتي به جائي مي رسند تقريبا دويست لانه مختلف مي سازند كه در هر كدام از آنها بيش از چهار پنج هزار مورچه زندگي مي كنند و وسعت مصرف فضاي آنها گاهي به دويست تا سيصد متر هم رسيده است . در نواحي پنسيلواني آمريكا  نقطه اي وجود دارد كه يك شهر بسيار عظيم مورچگان محلي را به وسعت تقريبا چهل هكتار اشغال نموده و در اين نواحي هزارو شصد لانه ساخته بودندكه هر كدام يكمتر ارتفاع و چهار متر محيط داشته است و در اين محوطه وسيع مورچگان چون پر جمعيت ترين شهر هاي دنيا زندگي مي كردند بطوريكه اگر اين خانه ها را روي هم بگذارند ارتفاع آن از بزرگترين اهرام مصر بزرگتر مي شود .

….

 

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *