پاورپوینت تهيه شرايط كلان براي داشتن پتانسيل‌هاي فناوري

نوع فایل
ppt
حجم فایل
186 کیلوبایت
تعداد صفحه
30
تعداد بازدید
276 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانلود پاورپوینت آماده تهيه شرايط كلان براي داشتن پتانسيل‌هاي فناوري

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت تهيه شرايط كلان براي داشتن پتانسيل‌هاي فناوري و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت تهيه شرايط كلان براي داشتن پتانسيل‌هاي فناوري توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت تهيه شرايط كلان براي داشتن پتانسيل‌هاي فناوري دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

مقدمه:
تكنولوژي و اميال اقتصادي طولاني مدت

اقتصاد دان‌ها به اميال طولاني مدت علاقمند هستند  و اغلب دوره‌هاي مختلف قرن‌هاي 19 و 20 را در نظردارند كه مجموعه نوآوري‌ها در مقياس وسيعي ارائه گرديد. اين نوآوري‌ها در مناطق جغرافيايي خاص و با ويژ‌گي‌هاي اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي خاص بوجود آمدند.(بيشتر در اروپاي غربي و ايالت متحده) و بعداً به سرعت گسترش يافته. بصورت انتخابي به بقيه جهان رفتند. در پايان قرن بيستم ما شاهد فرايندهاي مشابه هستيم كه در منطقه‌اي گسترده‌تر (كشورهاي عضو OECD) با مجموعه‌اي جديد از فن‌آوري‌ها و بيشتر مربوط به ميكروالكترونيك‌ها و رايانه‌ها و ارتباطات از راه دور و منابع جديد انرژي و مواد جديد در حال وقوع است.

البته برخي از ابداعات قبلي، كنوني و آينده، ناشي از افزايش دانش علمي و فناوري است. اما همچنين مشهودات كه انتخاب اين ابداعات و گسترش منابع آنها تا حد زيادي بستگي به بافت اجتماعي و اقتصادي دارد. پيشرفت فناوري با نتايج نوآوري‌هاي نهايي آنها هر دو با فشار عرصه (بوسيله دانش و علم) و كشش تقاضا (بوسيله نيازهاي اقتصادي و اجتماعي) همراه است.

تغييرات در اقتصادهاي كشورهاي  OECD در آستانه قرن 21

در داخل، آنها در حال بازبيني نياز به مكانيزم‌هاي بازار فعال‌تر بخصوص در بخش خدمات هستند (تنظيم مجدد قوانين و خصوصي سازي حمل و نقل و ارتباطات راه دور، آزاد سازي خدمات مالي و غيره)

در خارج آنها، مواجه با تغيير عميق در بقيه كشورهاي جهان هستند كه بصورت روزافزون از تمركزگرايي به سيستم اقتصادي بازار محور روي مي‌آورند.

….

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت تهيه شرايط كلان براي داشتن پتانسيل‌هاي فناوري”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *