پاورپوینت دهکده شهری

نوع فایل
ppt
حجم فایل
4413 کیلوبایت
تعداد صفحه
41
تعداد بازدید
250 بازدید
۸,۲۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانلود پاورپوینت آماده دهکده شهری

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت دهکده شهری و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت دهکده شهری توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت دهکده شهری دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

شهر چيست؟

بسيار مشکل است که تعريف جامع از شهر پيدا کنيم. به هر صورت همگان معتقد هستند که شهر را نمى‌توان در مجموع ساختمان‌ها و تأسيسات آن خلاصه کرد، بلکه آنچه مهم است تجمع دائمى انبوه عظيمى از انسان‌ها در فضاى معينى است که به‌صورت يک مرکز زندگى اجتماعى بسيار پيچيده درآمده است.

مفهوم دهكده شهري در واقع در رد شهرسازي تك بعدي مدرنيستي (نوآورانه) به وجود آمد.

از آنجا كه در شهر سازي نوآورانه فضاهاي كار و تفريح و سكونت از يكديگر تفكيك شده اند، محيطي سرد و بي روح بر اين فضاها حاكم بوده و استفاده بيش از حد از اتومبيل نيز روابط انساني را كاهش داده و آلودگي هاي زيست محيطي را نيز سبب مي شود و در نتيجه منجر به كاهش پايداري در سكونتگاهها مي گردد .

در حالي كه وليعهد انگلستان، دهكده شهري را به عنوان مكاني داراي مقياس انساني، صميميت، هويت و سرزندگي توصيف مينمايد در اين راستا وي، گروهي از معماران، طراحان و برنامه ريزان را گردهم آورده و گروهي تحت عنوان گروه دهكده شهري شكل مي گيرد .

هد ف اين گروه از مطالعاتشان به دست آوردن اصول حاكم بر محيط هاي انساني و ارائه پيشنهادها و راهكارهايي براي چگونگي به كارگيري اين اصول در توسعه هاي جديد بود.

يافته هاي اعضاي گروه دهكده شهري در سال 1992 در “گزارش دهكده شهري 1” منتشر شد و در سال 1995 در گزارشي ديگر تحت عنوان “اقتصاد دهكدههاي شهري 2” موفقيت و زيست پذيري مفهوم دهكده شهري نشان داده شد و در سال 1997 نيز ويرايش دوم “گزارش دهكده شهري” به چاپ رسيد.

….

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت دهکده شهری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *