پاورپوینت ديوار برشي فولادي

نوع فایل
ppt
حجم فایل
3533 کیلوبایت
تعداد صفحه
37
تعداد بازدید
216 بازدید
۷,۴۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانلود پاورپوینت آماده ديوار برشي فولادي

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت ديوار برشي فولادي و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت ديوار برشي فولادي توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت ديوار برشي فولادي دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

—انواع ديوار برشي

 1-ديوار هاي برشي فولادي : بعضي مواقع ورقهاي فولادي به عنوان ديوارهاي برشي بکار مي روند . براي جلوگيري از کمانش موضعي چنين ديوارهاي برشي فولادي لازم است از تقويت کننده هاي قائم و افقي استفاده شود.

 2-ديوارهاي برشي مرکب : ورقها ي تقويت شده فولادي مدفون در بتن مسلح ، خرپاهاي ورق فولادي مدفون در داخل ديوار بتن مسلح و ديوارهاي مرکب ممکن ديگر ، که تماما با يک قاب فولادي و يا با يک قاب مرکب تؤام هستند مي شود .

 3- ديوارهاي برشي مصالح بنايي : از دير زمان در ساختمانهاي مصالح بنايي از ديوارهاي مصالح بنايي توپر غير مسلح استفاده مي شده است ولي روشن شده است که اين ديوارها از نقطه نظر مقاومت در مقابل زلزله ضعف دارند و لذا اکنون به جاي آنها از ديوارهاي برشي مسلح نظير ديوارهاي با آجر تو خالي و پر شده با دوغاب استفاده مي شود .

 4-ديوارهاي برشي بتن مسلح : ديوار برشي به عنوان يک ستون طره بزرگ و مقاوم در برابر نيروهاي لرزه اي عمل مي کند و يک عضو ضروري براي سازه هاي بتن مسلح بلند و يک عضو مناسب براي سازه هاي متوسط و کوتاه مي باشد .

—ديوار برشي فولادي

ديوار برشي فولادي براي مقاوم سازي ساختمان هاي فولادي در حدود 15 سال اخير مورد توجه خاص مهندسان سازه قرار گرفته است.

ديوارهاي برشي فولادي SSW2 براي گرفتن نيروهاي جانبي زلزله و باد در ساختمان هاي بلند در سالهاي اخير مطرح و مورد توجه قرار گرفته است . اين پديده نوين که در جهان به سرعت رو به گسترش مي باشد در ساخت ساختمان هاي جديد و همچنين تقويت ساختمان هاي موجود به خصوص در کشورهاي زلزله خيزي همچون آمريکا و ژاپن بکار گرفته شده است . استفاده از آنها در مقايسه با قابهاي ممان گير تا حدود 50% صرفه جويي در مصرف فولاد را در ساختمان ها به همراه دارد.

….

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت ديوار برشي فولادي”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *