پاورپوینت سنتز جواهرات

نوع فایل
ppt
حجم فایل
765 کیلوبایت
تعداد صفحه
51
تعداد بازدید
290 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانلود پاورپوینت آماده سنتز جواهرات

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت سنتز جواهرات و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت سنتز جواهرات توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت سنتز جواهرات دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

مقدمه

در زمانهای بسیار دور برخی از مواد به واسطه سلیقه شخصی، مد، نادر بودن در محیط، پندارهای خرافی و فرهنگ و خواص فیزیكی ویژه و ……… به عنوان گوهر مورد توجه انسانها بوده‌اند. در طول تاریخ، مسایل مختلفی بر روی ارزش جواهرات تأثیر گذاشته كه می‌توان به موقعیتهای سیاسی و پیشرفت علم بشر اشاره نمود چنانچه آلومینیوم به دلیل نایاب بودن، در صده‌های قبل به عنوان جواهر مصرف می‌شد، در صورتیكه امروزه پیشرفت تكنولوژی و كشف ذخایر بزرگ این كانی، ارزش آن را در حد یك فلز صنعتی پایین آورده است.
اما چیزی كه همواره ثابت بوده، افزایش طرفداران جواهر و به تیع آن ارزش گوهر است كه بشر را به فكر ساخت انواع مصنوعی آنها انداخت، به طوریكه مصریان قرنها قبل به ساختن جواهرات بدلی از شیشه‌ یا لعاب‌های رنگین می‌پرداختند.

سعی در ساخت مواد مصنوعی با كیفیت مطلوب، سرانجام سبب شد كه شركت جنرال الكتریك در فوریه ۱۹۵۵ اولین الماس مصنوعی را كه البته فاقد ارزش جواهری بود بسازد. رشد این صنعت در سالهای اخیر منجربه تولید كانیهای مصنوعی شده كه تنها از طریق بررسی‌های دقیق فیزیكوشیمیایی از انواع طبیعی قابل شناسایی هستند. البته باید توجه نمود كه سنگهای مصنوعی و بدلی را جواهر نمی‌توان نامید.
در حال حاضر سیستم‌های مشخصی جهت تعیین ارزش جواهرات وجود دارد. خواص نوری و چگونگی تراش دو عامل مهم در این امر به شمار می‌روند. خواص نوری سبب ایجاد رنگ، جلا، لومینانس و بازی رنگ در نگین می‌شوند.
تراش یك بلور تابع شكل و مشخصات ظاهری یك كانی است و به عنوان مثال معمولاً كانیهای كم‌رنگ را با قطر بیشتری می‌تراشند تا رنگ مطلوبتری بدست ‌ آید.

….

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت سنتز جواهرات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *