پاورپوینت طراحی زیبایی محصول با مهندسی ارزش

نوع فایل
ppt
حجم فایل
3074 کیلوبایت
تعداد صفحه
59
تعداد بازدید
297 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانلود پاورپوینت آماده طراحی زیبایی محصول با مهندسی ارزش

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت طراحی زیبایی محصول با مهندسی ارزش و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت طراحی زیبایی محصول با مهندسی ارزش توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت طراحی زیبایی محصول با مهندسی ارزش دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

چکیده

محيط متحول و بازار رقابتي عصر حاضر، موجب كوتاه تر شدن دورة عمر محصول شده است. بنابراين سازمان ها اگر بخواهند در چنين محيطي به حيات خود ادامه دهند، ناچارند تا در معرفي محصولات منطبق با خواسته مشتري از رقباي خود عقب نمانند. ازطرف ديگر طراحي و ارائة محصول جديد به بازار در برخي از صنايع هزينه هاي هنگفتي را بر سازمان تحميل مي كند. صنعت خودروسازي از جملة اين صنايع به شمار مي رود. اين تحقيق با تمركز بر محصول سمند و در شركت ايران خودرو انجام شده است. معمولاً ارائة يك محصول جديد به بازار با دو محدوديت فوريت انجام اين كار و نيز ناكافي بودن منابع مالي همراه است. تغيير طراحي نماي خودرو در نماي خارجي 1 راهكار مناسبي براي مسئلة مذكور مي باشد. بدين ترتيب در اين تحقيق هدف، تعيين قطعاتي است كه با توجه به محدوديت هاي سرمايه گذاري درصورت تغيير طراحي خودرو، بهترين طرح نماي خارجي را براي مشتري دربرداشته باشد. به منظور تحقق هدف مذكور از دو ابزار مهندسي ارزش و تكنيك تحليل سلسله مراتبي، استفاده شده است. در اين تحقيق چهار جامعة آماري مشتريان، خبرگان، طراحان خودرو و برنامه ريزان استراتژيك شركت مدنظر قرارگرفته است و براي جمع آوري داده ها از دو جامعة مشتريان و طراحان، از نمونه گيري استفاده شده است درنهايت با انجام اين تحقيق و با توجه به محدوديت بودجه اي پيش روي شركت، قطعاتي كه در نتيجه طراحي مجدد آن ها بهترين و زيباترين طرح نماي خودروي سمند طراحي خواهد شد، مشخص شدند كه به ترتيب اولويت شامل چهار قطعه سپر ها (جلو و عقب)، چراغ ها (جلو و عقب)، آينه بغل و زههاي دور بدنه مي باشد.

عملكرد شركت هاي بزرگ خودروسازي دنيا نشان مي دهد كه توسعة خودرو در مرحلة بلوغ آن لازم و ضروري است. علت آن هم سرمايه گذاري هاي كلاني است كه براي طراحي و توليد يك خودرو انجام مي شود. بنابراين به نظر مي رسد، خارج كردن خودرو از بازار، آن هم درست هنگامي كه محصول در ابتداي راه سودآوري است، با مفهوم عقلانيت مطرح شده در حوزة مديريت، تاحدودي در تضاد باشد. در اين مرحله شركت ها تلاش مي كنند با اندك تغييراتي در خودرو كه هزينه هاي هنگفتي را متحمل سازمان نكند، از محصول به بار نشستة خود حداكثر بهره برداري را بكنند بديهي است كه زيبايي محصول به عنوان يكي از كاركرد هاي آن، در ارزش آفريني براي مشتري نقش قابل توجهي را ايفا مي كند. خودروساز ها معمولاً در مرحلة بلوغ محصول خود، از خودرو تلاش مي كنند تا ايراد هاي ظاهري خودرو را از نظر Face lift با تهيه يك طرح زيبايي و تا حد ممكن از نظر فني برطرف سازند و در ازاء مبلغ پرداختي توسط مشتريان براي آنان، ارزش بيشتري را ايجاد كنند. در اين تحقيق برآنيم تا با توجه به محدوديت هاي خودروي سمند شركت ايران خودرو تعيين كنيم تا Face lift موجود، قطعاتي را براي طرح بهترين نتيجه حاصل شود.

….

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت طراحی زیبایی محصول با مهندسی ارزش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *