پاورپوینت علفهاي هرز

نوع فایل
ppt
حجم فایل
396 کیلوبایت
تعداد صفحه
69
تعداد بازدید
201 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانلود پاورپوینت آماده علفهاي هرز

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت علفهاي هرز و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت علفهاي هرز توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت علفهاي هرز دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

مقدمه:

يكي از مشكلاتي كه كشاورزان كشور ما از آن رنج مي برند بحث علفهاي هرز است بطوريكه برابر تازه ترين آمار منتشر بيش از 20٪ محصولات كشاورزي توسط علفهاي هرز از بين مي روند به قسمي كه خسارت ناشي اين گياهان نسبت به زيان ناشي از آفات و بيماريها در كشاورزي بسيار زيادتر است و اين در حالي است كه توليد مواد غذايي در ايران با نياز جامعه به دليل محدوديت هاي كشت و زرع و نيز جمعيت روبه رشد هماهنگ نيست و ما محتاج واردات آن مي باشيم. بنابراين توجه به علم علفهاي هرز كه در چند دهه گذشته پيشرفتهاي چشمگيري در دنيا داشته و هر روز شاهد  كشف پديده جديدي در اين رابطه هستيم ضروري است .

تعريف علفهاي هرز

علف هرز گياهي است كه به طور ناخواسته در مزارع وباغها مي رويد. براي زراعت اصلي ميهماني نا خواسته است كه كميت وكيفيت ودر نتيجه ارزش اقتصادي محصول زراعي رابه شدت پايين مي اورد وضمن ايجاد اختلال در عمليات زراعي، هزينه هاي توليد را بالا مي برد. اصطلاح علف هرز در مقابل ان دسته از گياهاني به كار ميرود كه

كشاورز انها را كشت مي كند. بين علفهاي هرز، گياهان بسياري هستند كه مصرف خوراكي يا دارويي دارند، ولي چون نا خواسته روييده اند،دست پرورده انسان نيستند، ورقيبي براي محصولات كشت شده به حساب مي ايند ضرر انها براي محصول به مراتب بيش از منفعتشان است.

….

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت علفهاي هرز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *