پاورپوینت فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار BPR

نوع فایل
ppt
حجم فایل
497 کیلوبایت
تعداد صفحه
27 اسلاید
تعداد بازدید
1117 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانلود پاورپوینت فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار Business Process Reengineering و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار BPR توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

مقدمه

مايکل همر (MICHAEL HAMMER) در سال 1948 در آمريکا متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته علوم رايانه از دانشگاهMIT  در مقطع دکتری می باشد و در حال حاضر مدرس عالي در دانشکده اسلوان دانشگاه MIT است.

او بنيانگذار و مدير چندين شرکت معتبر در زمينه فناوري پيشرفته و مشاور شرکتهاي بزرگ دنياست.

فرايند مهندسي مجدد(REENGINEERING) که در دهه 1990 عرضه گرديد با نام او پيوند خورده است. او را پدر، مظهر و مفسر مهندسي مجدد دانستــه اند.

مقالات بسياري از او در مجلات و نشريات معتبر جهاني منتشر شده است. کتابهاي او در زمينه مهندسي مجدد و به ويژه کتاب مهندسي مجدد شرکتها که در سال 1993 منتشر گرديد در ميليونها نسخه و به 19 زبان ترجمه و منتشر شد و تفکر مهندسي مجدد را به ميليونها نفر در سراسر جهان معرفي کرد.

همر معتقد است فرآيند مهندسي مجدد بدون اينکه لزوماً به کوچک سازي سازمان منجر شود از حجم کارهايي که ارزش افزا نيستند مي کاهد و مراحل دستوردهي و نظارت را کم مي کند.

او دست زدن به مهندسي مجدد را کاري کارستـان مي داند که سفـر به دنياي ناشناختــه ها مي ماند و اگر دقـت کافي در تحقق صحيح آن صورت نگيرد ناکام خواهد ماند.

او به خوبي اشتباهاتي را که در اين زمينه ممکن است صورت گيرد برمي شمرد و از به کارگيري نابجا و نادرست مهندسي مجدد ابراز نگراني مي کند و معتقد است که هنوز بسياري هستند که درک درستي از اين فرايند ندارند. به همين جهت درست عمل نشدن مهندسي مجدد را به گردگيري ميز وصندلي ها در درون ساختماني ويرانه شبيه مي داند.

به همین دلیل در سال 1990 پس از معرفی فرآیند مهندسی مجدد 70% پروژه هایی که به این سمت رو آوردند با شکست مواجه شد.

3C نظریه

بر اساس نظریه همر، سه نیرو به صورت جداگانه و نیز مشترک، شرکتهای امروزی را به گونه‌ای روزافزون به سرزمینی هدایت می‌کنند که به چشم مدیران و دست ‌اندرکاران آن هراس‌انگیز و ناآشنا می‌نماید.

تعاریف دیگر مهندس مجدد

منگانلی و کلین: طراحی مجدد ریشه‌ای و سریع فرایندهای استراتژیک و ارزش‌افزای کسب و کار به منظور بهینه سازی جریان کارها و افزایش بهره وری در یک سازمان

اُبُلنسکی:  مجموعه کارهایی که یک سازمان برای تغییر فرایندها و کنترل های درونی خود انجام می دهد تا از ساختار سنتی عمودی و سلسله مراتبی، به ساختاری افقی، میان فعالیتی، مبتنی بر تیم و مسطح تبدیل شود که در آن، همه پردازشها برای جلب رضایت مشتریان صورت می گیرد.

پِپارد و رولاند: مهندسی مجدد یک فلسفه بهبود است که هدفش دستیابی به بهبودهای مرحله‌ای در عملکرد به وسیله طراحی مجدد فرایندهاست و در این طراحی مجدد، سازمان می‌کوشد فعالیتهای ارزش‌افزا را به حداکثر و دیگر فعالیتها را به حداقل برساند. این رهیافت می تواند در سطح یک فرایند منفرد و یا در کل سازمان به کار گرفته شود.

این فقط قسمتی از فایل است. جهت دریافت کل فایل، لطفا آن را خریداری نمایید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار BPR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *