پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه

نوع فایل
ppt
حجم فایل
475 کیلوبایت
تعداد صفحه
95 اسلاید
تعداد بازدید
478 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانلود پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع مبانی مدیریت در رسانه و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت تمبانی مدیریت در رسانه توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

مطالب اصلي

تعاريف سازمان و مديريت

مكاتب مديريت

مديريت و وظايف آن

رفتار سازماني

مديريت در راديو و تلويزيون

مديريت و رسانه

  • موضوع مديريت در سه حوزه با رسانه پيوند دارد.

.1مديريت بر رسانه

.2مديريت در رسانه

.3مديريت رسانه‌اي

—مديريت بر رسانه در حوزه حكومت و مديريت كلان كشور است و سياست‌هاي كلان، اهداف اصلي، خطوط قرمز و اصول حاكم بر رسانه را تعين مي‌كند.

—مديريت در رسانه درحوزه سازمان رسانه و محيط پيرامون آن است و اداره رسانه را به عهده دارد. وظيفه مديريت در رسانه اداره بهينه سازمان و تحقق اهداف است.

تعريف مديريت

—مديريت علم وهنر سازمان دهي، هماهنگي، رهبري و كنترل فعاليت‌هاي گروهي براي دست‌يابي به هدف‌هاي مطلوب با بيشترين كارايي مي‌باشد.

—مديريت عبارت است از هماهنگ كردن منابع انساني و مادي براي نيل به هدف.

تعريف سازمان

—سازمان عبارت است از يك سيستم اجتماعي كه فعاليت‌هاي اعضاي آن براي رسيدن به هدف‌هاي مشخص هماهنگ شده است.

—سازمان عبارت است از يك رشته روابط منظم و عقلاني بين افرادي كه براي رسيدن به هدف‌هاي مشترك خاص، وظايف متعددي انجام مي‌دهند.

—سازمان مجموعه مركبي است از واحدهاي جزيي كه هر يك به سود بقيه عهده‌دار انجام كاري معين مي‌باشد.

—بايد توجه داشت كه سازمان‌ها براي پاسخ‌گويي به نياز هاي جامعه تاسيس مي‌شوند و تا هنگامي پايدار و فعال هستند كه اهداف اصلي مورد نظر را تامين نمايند.

سازمان رسمي، سازمان غير رسمي

—تعريف سازمان رسمي: سازمان رسمي عبارت است از اختيارات مقامات و روابط آن‌ها با كاركنان بر حسب مقررات و قواعد وضع شده.

—در سازمان رسمي، حدود و روابط بين مديران، كاركنان و مشاغل به وسيله مقررات يا مديران مشخص مي‌شود.

—در هر سازمان رسمي موارد زير روشن و مشخص تعريف شده است:

– اختيارات و قدرت سازماني هر مقام

–  نوع مشاغل كاركنان سازمان و محل سازماني آن‌ها

–  كيفيت سلسله ارتباطات رسمي بين افراد

–  حدود قلمرو و وظايف هر يك از مشاغل و صاحبان مشاغل

–  هدف‌هاي سازمان كه توسط مقامات ارشد تعيين مي‌شود

این فقط قسمتی از فایل است . جهت دریافت کل فایل ، لطفا آن را خریداری نمایید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *