پاورپوینت مديريت زنجيره تامين پايدار

نوع فایل
ppt
حجم فایل
2428 کیلوبایت
تعداد صفحه
20
تعداد بازدید
951 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانلود پاورپوینت آماده مديريت زنجيره تامين پايدار

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت مديريت زنجيره تامين پايدار و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت مديريت زنجيره تامين پايدار توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت مديريت زنجيره تامين پايدار دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

امروزه، مسایل زیست محیطی توجه مشارکین زنجیره تامین جهانی را به خود جلب کرده است(1) که به علت افزایش اهمیت مسایل زیست محیطی در فعالیت های مرسوم، سازمان ها نیازمند اعمال مساله پایداری در عملیات خود می‌باشند.(2)

عملیات زنجیره تأمین با ملاحظات پایداری به یک مسئله کلیدی در سال‌های اخیر تبدیل شده است. درحالی‌که تفاسیر مختلفی از پایداری وجود دارد، یک مفهوم اساسی میان تمامی تفاسیر به چشم می‌خورد و آن‌هم رویکرد سه‌گانه پایداری یعنی اقتصادی، محیط‌زیستی و اجتماعی است.(1)

با این دیدگاه، در زنجیره‌های تأمین پایدار، معیارهای زیست ‌محیطی، اجتماعی و اخلاقی باید توسط اعضای زنجیره تأمین رعایت گردند.

}مفهوم پایداری:

مفهوم پایداری از یکپارچگی سه معیار زیست محیطی(1)، اجتماعی(2) و اقتصادی(3) تشکیل شده است و به یک سازمان اجازه می دهد تا به «زیست پذیری اقتصادی بلند مدت» (4) دست یابد. (کارتر و راجرز، 2008، 360)

به عبارت دیگر، یکپارچگی جنبه های زیست محیطی و اجتماعی با ملاحظات اقتصادی، به عنوان ابعاد سه گانه‌ی پایداری سازمانی(1) شناخته شده اند (اِلکسنگتون، 2004). کارتر و راجرز (2008) نیز اذعان کردند که پایداری بلند مدت که از تلفیق مسوویلت های اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی اشاره دارد، بطور فزاینده ای در ادبیات کسب و کار در حوزه مدیریت و عملیات ها مورد توجه قرار گرفته است.

….

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت مديريت زنجيره تامين پايدار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *