پاورپوینت مهندسی فازی

نوع فایل
ppt
حجم فایل
1078 کیلوبایت
تعداد صفحه
42
تعداد بازدید
438 بازدید
۸,۴۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانلود پاورپوینت آماده مهندسی فازی

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت مهندسی فازی و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت مهندسی فازی توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت مهندسی فازی دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

منطق فازی

در پاسخ به چیستی منطق فازي یا منطق نادقیق شاید ساده ترین پاسخ بر اساس شنیده ها این باشد که یک نوع منطق برنامه نویسی است که روش هاي نتیجه گیري در مغز بشر را جایگزین می کند.

منطق فازي در واقع با استفاده از مجموعه اي از معلومات نادقیق که با الفاظ و جملات زبانی تعریف شده اند به دنبال استخراج نتایج دقیق است.

در تئوری کلاسیک مجموعه ها یک عنصرعضو مجموعه هست یا نیست،در حقیقت عضویت عناصر در مجموعه ها از یک الگوی صفر و یک پیروی می کند و ما با داده های قطعی سروکار داریم که این خود یک نقص به شمار می آید.

منطق فازی در سال 1965 توسط دکتر زاده ارائه شد و این اجازه را به ما می دهد که ارزش هایی را بین دو ارزش درست و نادرست، سیاه وسفید و… تعریف کنیم. منطق فازي معتقد است که ابهام در ماهیت علم است. بر خلاف دیگران که معتقدند که باید تقریب ها را دقیق ترکرد تا بهره وري افزایش یابد، لطفی زاده معتقد است که باید به دنبال ساختن مدل هایی بود که ابهام را به عنوان بخشی از سیستم مدل کند.

ایده اصلی منطق فازی توسط زاده : ما نیاز به یک نوع مختلف از ریاضیات داریم تا بتوانیم ابهامات و عدم دقت رویدادها را مدل سازی کنیم،مدلی که متفاوت از دیگر مدل ها باشد.کلید اصلی نظریه فازی از منطق چند ارزشی می باشد.

تمایز عمده منطق فازی با منطق چند ارزشی آن است که در منطق فازی مفهوم یک عبارت هم می تواند مبهم باشد(مانند سردی هوا)

همانطور كه مشاهده مي شود، در مجموعه هاي فازي برخلاف مجموعه هاي قطعي عناصر به دودسته عضو و غيرعضو تقسيم نمي شوند، بلكه بر اساس آنچه ما تعريف مي كنيم ميزان عضويت عناصر در مجموعه هاي فازي بين صفر و يك متغيير است.در منطق فازي، جملاتی هستند که مقداري درست و مقداري نادرست هستند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت مهندسی فازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *