فهرست محتوا
دانلود پاورپوینت آماده چگونگی تجزیه وتحلیل شغل
یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت چگونگی تجزیه وتحلیل شغل و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت چگونگی تجزیه وتحلیل شغل توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.
توضیحات
توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.
پاورپوینت چگونگی تجزیه وتحلیل شغل دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.
شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
بخشی از متن پاورپوینت:
- مقدمه
پایه و اساس(HRIS) داشتن اطلاعات درباره مشاغل است.از آن جا که مشاغل عامل اصلی در کارایی سازمان است پیشرفت سازمان در جهت اهداف خود بستگی به طراحی و اجرای دقیق و صحیح مشاغل دارد 0 در غیر این صورت کارایی افت و سود کاهش می یابد.
- تعریف
تکنیک یا جریانی است که به وسیله آن اطلاعات مربوط به شغل کشف و ثبت می گردد.و پایه و اساس همه فعالیتهای و وظایف مدیریت منابع است. مانند: استخدام. گزینش.ارزیابی عملکرد.آموزش وبالندگی. مدیریت مسیر شغل.پاداش و روابط کارگری.
- تحلیلگران شغل
- تجزیه وتحلیل شغل به طور منظم اطلاعات مشاغل را جمع آوری. ارزشیابی.و سازماندهی می کند.این عملیات معمولا توسط متخصصینی انجام می گیرد که آن ها را تحلیلگران شغل می نامند.
….
- به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.