پرسشنامه اثر ادراک از تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان با نقش میانجی‌گری شیوه‌های بازاریابی داخلی و رضایت شغلی

نوع فایل
word
حجم فایل
39 کیلوبایت
تعداد صفحه
7
دسته بندی
تعداد بازدید
261 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه اثر ادراک از تعهد مدیریت به بازاریابی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه اثر ادراک از تعهد مدیریت به بازاریابی

این پرسشنامه در قالب word و در 7صفحه و 31گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

مقدمه

در اين فصل ابتدا به بررسي جامعه آماري، حجم نمونه و شيوه نمونه‌گيري، ابزار جمع‌آوری اطلاعات و روش تحقيق پرداخته‌شده است و سپس در ادامه فصل روش‌های‌ تجزیه‌وتحلیل آماري،‌ روش اجراي تحقيق و متغیرهای ‌تحقيق، روایی و اعتبار ابزار جمع‌آوری اطلاعات و شيوه استخراج داده‌ها موردمطالعه و بحث قرارگرفته است.

نوع تحقیق

این پژوهش به لحاظ استفاده از داده‌های عددی از نوع پژوهش‌های کمی می‌باشد. همچنین از نظریه‌ها، قانون‌ها، اصول و فنون ارائه‌شده در پژوهش‌های گوناگون برای حل مسائل اجرایی و واقعی تحقیق استفاده‌شده است، بنابراین ازلحاظ هدف، جزء تحقیقات کاربردی بشمار می‌رود (خاکی). در پژوهش حاضر رابطه ميان متغيرها بر مبنای هدف پژوهش تحليل می‌گردد، ازاین‌رو بر اساس نحوه گردآوری داده نیز از نوع توصیفی-همبستگی است (همان).

هدف تحقیق

الف) هدف اصلی

بررسی تأثیر ادراک از تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان است.

ب) اهداف فرعی

1- بررسی نقش میانجی شیوه‌های بازاریابی داخلی در رابطه بین تعهد مدیریت و نگرش کاری کارکنان است.

2- بررسی نقش میانجی رضایت شغلی کارکنان در رابطه بین تعهد مدیریت و نگرش کاری کارکنان است.

3- بررسی تأثیر  تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر شیوه‌های بازاریابی داخلی است.

4-بررسی تأثیر تعهد مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه اثر ادراک از تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان با نقش میانجی‌گری شیوه‌های بازاریابی داخلی و رضایت شغلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *