پرسشنامه بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان شهرداری

نوع فایل
word
حجم فایل
44 کیلوبایت
تعداد صفحه
6
دسته بندی
تعداد بازدید
323 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان شهرداری می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان شهرداری

این پرسشنامه در قالب word و در ۶ صفحه و 27 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

مقدمه

        در اين فصل ابتدا به بررسي نوع تحقیق، اهداف و سؤالات تحقیق، فرضیات و مدل مفهومی، جامعه آماري، حجم نمونه و شيوه نمونه‌گيري، ابزار جمع‌آوری اطلاعات و روش تحقيق پرداخته‌شده است و سپس در ادامه فصل روش‌های‌ تجزیه‌وتحلیل آماري،‌ روایی و اعتبار ابزار جمع‌آوری اطلاعات، روش اجراي تحقيق، متغیرهای ‌تحقيق، و شيوه استخراج داده‌ها موردمطالعه و بحث قرارگرفته است.

3-2-روش تحقیق

       تحقیقات در علوم رفتاری را بر اساس معیارها و مبناهای مختلفی می‌توان دسته‌بندی کرد از آن جمله می‌توان به انواع تحقیق ازنظر شیوه عمل، ازنظر ارزش علمی، ازنظر هدف تحقیق، ازنظر مکان روش تحقیق، ازنظر معیار زمان، ازنظر رویکرد تحقیق و ازنظر روش تحقیق اشاره کرد (نژادایرانی و همکاران، 1393، 139).

ازنظر هدف، این تحقیق از نوع کاربردی و ازنظر نحوه گردآوری داده‌های موردنیاز، از نوع تحقیقات توصیفی – پیمایشی  می‌باشد.

3-3-قلمرو تحقیق

3-3-1-قلمرو موضوعی

       قلمرو موضوعی تحقیق بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان شهرداری ارومیه می‌باشد.

3-3-2-قلمرو زمانی

این تحقیق در فاصله زمانی سال 1395 انجام‌شده است.

3-3-3-قلمرو مکانی

قلمرو مکانی این تحقیق کارکنان شهرداری شهرستان ارومیه می‌باشد.

3-4-جامعه آماری تحقیق

      جامعه آماری این تحقیق کلیه کارکنان ستادی شهرداری ارومیه می‌باشد. حجم جامعه آماری برابر با 1000 نفر می‌باشد که با توجه به فرمول تعین حجم نمونه کوکران حجم نمونه برابر با 248 نفر می‌باشد. برای نمونه‌گیری از روش نمونه‌گیری تصادفی در دسترسی استفاده‌شده است.

3-5- روش نمونه‌گیری و تعیین حجم نمونه

          عمده‌ترين‌ مسئله‌ نمونه‌گيري‌، انتخاب‌ واقعي‌ نمونه‌ است‌، ملاحظه‌هاي‌ نظري‌ كه‌ در اين‌ رابطه‌ بايد موردتوجه‌ قرار گيرد، عبارت است‌ از: الف‌) نماينده‌ واقعي‌ جامعه ب‌) تصادفي‌ بودن‌. بر اساس‌ فرمول‌ تعيين‌ حجم‌ نمونه‌ كوكران‌ و با در نظر گرفتن‌ حجم جامعه آماری برابر با 1000 نفر می‌باشد که با توجه به فرمول تعین حجم نمونه کوکران حجم نمونه برابر با 248 نفر می‌باشد.

فرمول تعيين حجم نمونه:

 1000N=          96/1=t       05/=d      5/=q    5/=p

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان شهرداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *