پرسشنامه بررسی تأثیر دانش مشتری بر ارزش ویژه برند

نوع فایل
word
حجم فایل
62 کیلوبایت
تعداد صفحه
8
دسته بندی
تعداد بازدید
248 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه  بررسی تأثیر دانش مشتری بر ارزش ویژه برند می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه بررسی تأثیر دانش مشتری بر ارزش ویژه برند

این پرسشنامه در قالب word و در 8 صفحه و 68 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

مقدمه

         تحقیق عبارت است از مجموعه فعالیت‌های منطقی ، منظم ، منسجم و هدفمند که در پی دستیابی به یکی یا ترکیبی از خواسته‌های زیر به‌صورت فردی یا گروهی صورت می‌گیرد:

1- ارضای یک حس کنجکاوی معرفتی (تحقیق بنیادی)

2- توصیف یک شرایط یا نگرش عدّه‌ای از افراد (تحقیق پیمایشی ، همبستگی ….)

3- جستجوی پاسخ و راه‌حل برای یک مسئله و مشکل واقعی (تحقیق کاربردی)

در طی فرآیند تحقیق با بکار گیری ابزارهای جمع‌آوری ، داده­ها به‌طور عینی و معتبر ،مشاهده ،بررسی و استخراج می‌شوند و سپس با استفاده از فنون تجزیه‌وتحلیل توصیفی و استنباطی به‌طور کمّی و غیر کمّی سعی می‌شود که ادعاها و حدس‌های علمی اولیه (فرضیه‌ها) آزمون شده و درنهایت فرضیه‌ها “رد” یا “پذیرفته می‌شوند” و نتیجه‌گیری نهایی صورت پذیرد(خاکی ،1390، 88 ). هر یک از ابزارهای جمع‌آوری داده‌ها مزایا و معایبی دارند که هنگام بکار گیری آن‌ها باید به این مزایا و معایب و تأثیر آن‌ها  در هدف تحقیق توجه کرد و با رعایت نکات لازم زمینه‌های معتبر بودن تحقیق را فراهم آورد.(خاکی ،1390، 205)

در اين فصل از پایان‌نامه ، به قسمت بسيار مهم و اساسي از فرآيند تحقيق يعني روش‌های مورداستفاده در تحقيق جهت بررسي جامعه آماري و تعيين روش‌های نمونه‌گیری و حجم نمونه، همچنين روش‌ها و ابزار مورداستفاده جهت گردآوري اطلاعات و روش‌های تجزیه‌وتحلیل اطلاعات گردآوری‌شده خواهيم پرداخت. روايي و پايايي ابزار گردآوري اطلاعات نيز موضوع ديگري است كه در اين فصل به آن پرداخته خواهد شد.

3-2- روش تحقیق

تحقیقات از بُعد هدف به تحقیقات بنیادی ، تحقیقات کاربردی ، تحقیقات ارزیابی ، تحقیق و توسعه و تحقیق عملی تقسیم‌بندی می‌گردد.(خاکی،1390، 94). تحقیق حاضر از نوع هدف از نوع تحقیقات کاربردی است. ازلحاظ روش اجرا ،تحقیق حاضر از نوع تحقیقات غیرآزمایشی و از شاخه تحقیقات توصیفی –پیمایشی با رویکرد علی است.

3-3- جامعه و نمونه آماری

جامعه آماری این تحقیق مشتریان بانک قوامین شهر ارومیه می‌باشد. حجم جامعه آماری برابر با 100هزار نفر می‌باشد که با توجه به فرمول تعین حجم نمونه کوکران حجم نمونه برابر با 383 نفر می‌باشد. برای نمونه‌گیری از روش نمونه‌گیری تصادفی ساده استفاده گردید و 360 پرسشنامه قابل‌تجزیه‌وتحلیل به دست آمد که نرخ بازگشت پرسشنامه 93 درصد می‌باشد.

100000  N=     96/1=t   05/=d               5/=q                 5/=p

3-4- ابزار جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات

       در این تحقیق برای جمع‌آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده‌شده است . پرسشنامه عبارت از مجموعه‌ای از پرسش‌ها است  که به‌صورت باز یا بسته (دارای مقیاس ) طراحی‌شده‌اند تا وضعیت نگرش افراد نسبت به یک واقعیت از طریق آن ارزیابی شود و تکمیل آن می‌تواند به طریق مراجعه شخصی ، پستی و یا تلفنی صورت پذیرد (خاکی ،1390، 227 ). طیف پاسخی در آن ، طیف لیکرت است . این مقیاس شامل مجموعه‌ای از سؤالات است که بار نگرشی یا ارزشی همه آن‌ها تقریباً برابر تلقی می‌شود.(خاکی ،1390، 213 ) . مقیاس را می‌توان هم به‌صورت 5 واحدی و هم 7 واحدی انتخاب کرد که در این تحقیق طیف لیکرت 5 تایی از خیلی کم تا خیلی زیاد به‌صورت زیر بوده است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه بررسی تأثیر دانش مشتری بر ارزش ویژه برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *