پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر گرایش دانشجویان رشته ی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به تماشای برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی ملی و ماهواره ای

نوع فایل
word
حجم فایل
17 کیلوبایت
تعداد صفحه
4
دسته بندی
تعداد بازدید
275 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر گرایش دانشجویان رشته ی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به تماشای برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی ملی و ماهواره ای می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر گرایش دانشجویان رشته ی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به تماشای برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی ملی و ماهواره ای

این پرسشنامه در قالب word و در 4 صفحه و 22 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

مقدمه

  ارائه روشن و واضح اطلاعات يك تحقيق با استفاده از روش هاي آماري مناسب مي تواند بر كيفيت آن تاثير مستقيم داشته باشد. دستیابی به اهداف تحقیق میسر نخواهد بود مگر زمانی که جست و جو با روش مناسبی صورت گیرد. پایه هر علمی روش شناخت آن است و اعتبار و ارزش قوانین علمی بر روش شناختی مبتنی است که در آن علم به کار می رود.

   روش تحقیق مجموعه ای از قواعد، ابزارها و راه های معتبر (قابل اطمینان و نظام یافته) برای بررسی واقعیت ها،  کشف مجهولات و دستیابی به راه حل مشکلات است.

 یکی از مهم ترین مراحل تحقیق علمی، انتخاب روش تحقیق مناسب با تحقیق است. منظور از انتخاب روش انجام تحقیق انجام تحقیق این است که مشخص کنیم که چه روش تحقیقی برای برای بررسی موضوع خاصی لازم است. انتخاب روش تحقیق بر عهده محقق است و او باید در انتخاب روش صحیح تحقیق، حساسیت لازم را به عمل آورد.

 در این پژوهش دلایل تماشای برنامه ورزشی تلویزیون ملی و شبکه های ماهواره ای مورد بررسی قرار گرفته است که محقق در اين فصل به بررسي روش تحقيق، جامعه آماري، نمونه آماري و روش نمونه گيري، ابزار اندازه گيري، پايايي پرسشنامه، روش گردآوري اطلاعات و روش هاي آماري تجزيه و تحليل داده ها مي پردازد.

روش تحقيق

  تحقيق حاضر از نظر هدف پژوهش، كاربردي، از نظر استراتژی توصیفی و از نوع همبستگی و از نظر چگونگي جمع آوري داده ها از نوع تحقیقات پیمایشی به شمار مي آيد كه به شكل ميداني انجام گرفته است و اطلاعات مورد نياز آن از طريق مطالعات كتابخانه اي و جمع آوري نظرات دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی به دست آمده است. در اين نوع تحقيقات، محقق درصدد توصيف وضعيت موجود و مقایسه دیدگاه جامعه آماری پژوهش در باره موضوعی واحد می باشد.

جامعه آماري

  جامعه آماري بمنظور بررسی دلایل گرایش به تماشای برنامه های ورزشی ماهواره ای و تلویزیونی، کلیه ی دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی استان آذربایجان غربی بود که در تمامی مقاطع این رشته در حال تحصیل بودند. بنا بر اطلاعات کسب شده از دانشگاه ها، تعداد آن ها برابر با 1800 نفر در کلیه مقاطع می باشد.

نمونه آماري و روش نمونه گيري

   بنا بر اطلاعات کسب شده از دانشگاه ها، تعداد دانشجویان تربیتبدنی و علوم ورزشی برابر با 1800 نفر در کلیه مقاطع می باشد. حجم نمونه بر اساس فرمول تعیین حجم نمونه کوکران برابر با 300 نفر و با احتمال 05/0 در نظر گرفته شد. نمونه گیری بصورت تصادفی ساده صورت پذیرفت.

ابزار اندازه گيري

   در اين تحقيق ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد است که دارای دو بخش می باشد. بخش اول مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی می باشد و بخش دوم مربوط به متغیرهای اصلی پژوهش که دارای 22 سوال است که  افهمی و آقا محمدیان (1386) در

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر گرایش دانشجویان رشته ی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به تماشای برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی ملی و ماهواره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *