پرسشنامه تعهد سازمانی

نوع فایل
word
حجم فایل
87 کیلوبایت
تعداد صفحه
19
دسته بندی
تعداد بازدید
417 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه تعهد سازمانی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه تعهد سازمانی (4 پرسشنامه)

این پرسشنامه در قالب word و در 19 صفحه و 120 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

3-1- مقدمه

پژوهش یک فرایند علمی است، بنا بر این به یک روش منظم برای حل مشکلات نیاز است که به آن روش پژوهش می‌گویند. روش پژوهش دانش صحیح اندیشیدن و صحیح عمل کردن برای نیل به شناخت واقعی است. روش‌های پژوهش بر اساس ماهیت موضوع پژوهش، گستردگی موضوع پژوهش، روش جمع آوری اطلاعات و روش آماری جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات متفاوت هستند و بالطبع انتخاب روش پژوهش نیز بر اساس همین عوامل خواهد بود (نادری، سیف نراقی،١٣٨٠، ص٦٣). این فصل شامل بررسی روش انجام تحقیق، انتخاب جامعه آماری، ویژگی‌های نمونه آماری، توصیف ابزار اندازه گیری متغیرها و ویژگی‌های آن‌ها از نظر روایی و پایایی و روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌باشد.

3-2- روش تحقیق

با توجه به ماهیت موضوع تحقیق، به دلیل این که هدف از انجام این تحقیق توصیف شرایط موجود است و محقق سعی می‌کند آن چه که هست را بدون دخالت یا استنتاج ذهنی گزارش کند این تحقیق از نوع تحقیق توصیفی می‌باشد. از آن جایی که در این تحقیق بررسی تأثیر کارآفرینی شرکتی و رفتار شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مد نظر است از روش پیمایشی استفاده گردیده است. بنابراین روش کلی این تحقیق توصیفی- پیمایشی است. تحقيق پيمايشي[1]، اقدام پژوهشي[2]، بررسي موردي[3]، تحقيق همبستگي[4]، تحقيق پس رويدادي[5]  (علي-مقايسه‌اي) روش گردآوري اطلاعات از نوع توصيفي- پیمایشی است (دلاور، ١٣٨٤، ص ص٢٠٠-١۹۹).

٣-٣- جامعه آماری

جامعه آماری این تحقیق، کلیه کارکنان شاغل در شرکت …… استان ….. در سال ……. می‌باشد. این شرکت دارای ….. نفر کارمند و کارگر می‌باشد. که از این تعداد …. نفر زن و …. نفر مرد می‌باشد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه تعهد سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *