پرسشنامه ساختار سازمانی شامل رسمیت و تمرکز

نوع فایل
word
حجم فایل
21 کیلوبایت
تعداد صفحه
5
دسته بندی
تعداد بازدید
241 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه ساختار سازمانی شامل رسمیت و تمرکز می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه ساختار سازمانی شامل رسمیت و تمرکز

این پرسشنامه در قالب word و در 5 صفحه و 16 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

3-1) مقدمه

تحقیق فرآیندی است که از طریق آن می‌توان برای ناشناخته‌ها به جستجو پرداخت و نسبت به آن شناخت لازم را کسب نمود. هدف از انتخاب روش تحقیق این است که مشخص شود چه روشی برای بررسی موضوعی خاص لازم است. روش تحقیق به‌عنوان یک فرآیند نظام‌مند برای یافتن پاسخ به یک پرسش و یا راه‌حل یک مسئله است (خاکی، 1378).

در این پژوهش وضعیت ساختار سازمانی و بلوغ حرفه‌ای کارکنان اداره کل ورزش جوانان استان لرستان موردبررسی قرارگرفته است. در این فصل محقق در نظر دارد روش تحقیق را بیان داشته و جامعه آماری تحقیق، نمونه آماری، متغیرهای تحقیق، ابزارهای اندازه‌گیری و روش‌های آماری بکار گرفته‌شده را تبیین کند.

3-2) روش تحقیق

روش انجام تحقیق با توجه به موضوع و اهداف موردپژوهش توصیفی[1] و از نوع همبستگی[2] است و گردآوری اطلاعات به‌صورت میدانی است. از نظر استفاده از نتایج نیز کاربردی می‌باشد.

3-3) جامعۀ آماری[3]

جامعه آماری موردمطالعه در این پژوهش شامل کلیه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان که شامل: (12) نیروی رسمی، (13) نیروی پیمانی و (16) نیروی قراردادی که مجموعا شامل 41 نفر می‌باشد.

3-4)  نمونۀ آماری[4] و روش نمونه‌گیری[5]

با توجه به محدود بودن جامعه آماري، تمامي جامعه به‌صورت تمام شمار به‌عنوان نمونه تحقیق موردبررسی قرار گرفت.

3-5) متغیرهای تحقیق

متغیر به ویژگی اطلاق می‌شود که می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد. متغیر بر اساس نقشی که در پژوهش بر عهده دارد به دودسته تقسیم می‌شود که شامل متغیر پیش‌بین[6] و متغیر ملاک[7] می‌باشد… لذا در این تحقیق متغیر پیش‌بین ابعاد ساختار سازمانی (رسمیت، تمرکز) و متغیر ملاک بلوغ حرفه‌ای کارکنان اداره ورزش و جوانان استان لرستان می‌باشد.

3-6) ابزار پژوهش

 براي جمع‌آوری اطلاعات درباره مباني نظري و ادبيات موضوع از روش کتابخانه‌ای از طریق بررسي کتاب‌ها، مجلات و مقالات داخلي و خارجي مستخرج از سایت‌های معتبر و مرتبط اينترنتي و کتابخانه دانشگاه‌های معتبر کشور استفاده گردید. با توجه به اهداف پژوهش، برای گردآوری اطلاعات از ابزار پرسش‌نامه استفاده شد. از بین پرسش‌نامه‌های موجود درزمینهٔ تحقیق، برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه ساختار سازمانی استیفن پی رابینز در موضوعات تمرکز و رسمیت است که در قالب یک مقیاس 5 رتبه‌ای تنظیم شده است.

پرسش‌های 1 تا 6 آن مربوط به میزان رسمیت ساختار سازمان است و پرسش‌های 7 تا 16 میزان تمرکز ساختار سازمانی را می‌سنجد.

پرسش‌نامه بلوغ حرفه‌ای (شغلی): این پرسش‌نامه توسط کریتیز و همکاران (2011) در موضوعات نگرانی، کنجکاوی، اعتماد بنفس و مشاوره گرفتن که در سال 2011 تنظیم و دارای 23 سؤال می‌باشد که بر اساس دو گزینه موافقم، مخالفم نمره‌گذاری شده است.

از پرسشنامه‌ی مذکور 5 سؤال مربوط به نگرانی بلوغ حرفه‌ای، 6 سؤال در ارتباط با کنجکاوی در بلوغ حرفه‌ای، 6 سؤال اعتماد بنفس در بلوغ حرفه‌ای و 6 مشاوره گرفتن برای بلوغ حرفه‌ای را شامل می‌شود.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه ساختار سازمانی شامل رسمیت و تمرکز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *