پرسشنامه سلامت روانی

نوع فایل
word
حجم فایل
58 کیلوبایت
تعداد صفحه
9
دسته بندی
تعداد بازدید
187 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه سلامت روانی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه سلامت روانی

این پرسشنامه در قالب word و در 9صفحه و  28گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

مقدمه

در این فصل با استفاده از مطالب فصل گذشته و نیز پیشنهادات تحقیقات انجام گرفته مرتبط با موضوع تحقیق، به معرفی اجزای بخش عملیاتی تحقیق پرداخته می شود.

3-2- نوع تحقیق

این پژوهش از لحاظ هدف جزء تحقیقات کاربردی و از لحاظ اجرا جزء تحقیقات نیمه آزمايشي با طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل است.

3-3- طرح تحقیق

طرح تحقیق این مطالعه از نوع طرح پیش آزمون، پس آزمون با گروه کنترل می باشد.

در این طرح 150 نفر به طور تصادفی در یک گروه آزمایشی و یک گروه کنترل جایگزین شدند. این طرح از دو گروه آزمودنی تشکیل شد که محقق با تشکیل گروهها به روش جایگزینی تصادفی، نیمی از آزمودنیها را در گروه آزمایشی و نیمی دیگر از آزمودئیها را در گروه کنترل جایگزین کرد. گروه آزمایش در جریان متغیر مستقل (مهارت های اجتماعی)  قرار گرفت. در حالی که گروه کنترل در جریان تأثیر متغیر مستقل واقع نشده و تحت آموزش قرار نگرفت. پس از اعمال متغیر مستقل در گروه آزمایشی از هر گروه پس آزمون گرفته می شود.

3-4-  معرفی جامعه آماری

جامعه آماری در پژوهش حاضر عبارت از کلیه دانش آموزان دختر و پسر متوسطه منطقه کلیبر بخش آبش احمد که در سال 1395  برابر، 350 نفر هستند، مي باشد.

جدول (3-1): وضعیت جامعه آماری مورد مطالعه

درصد فراوانی فراوانی جنس
71/55 195 دختر
29/44 155 پسر
100 350 مجموع

3-5-  طرح نمونه گیری

نمونه این پژوهش مشتمل بر150 دانش آموز از جامعه مذکور می باشد که بصورت نمونه گیری هدفمند و بر اساس جنسیت و پایه تحصیلی انتخاب شد، بطوریکه 75 نفر دختر و 75 نفر پسر برگزیده شدند و سپس از میان نمونه پژوهش بطور تصادفی 75 نفر (38 نفر پسر و 37 نفر دختر) در گروه کنترل و 75 نفر (37 نفر پسر و 38 نفر دختر) در گروه آزمایش گماشته شدند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه سلامت روانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *