پرسشنامه عوامل مؤثر بر هویت برند خدماتی در صنعت بیمه

نوع فایل
word
حجم فایل
32کیلوبایت
تعداد صفحه
4
دسته بندی
تعداد بازدید
327 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه عوامل مؤثر بر هویت برند خدماتی در صنعت بیمه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه عوامل مؤثر بر هویت برند خدماتی در صنعت بیمه

این پرسشنامه در قالب word و در 4 صفحه و 25 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

مقدمه

از جمله ويژگي های مطالعه علمی که هدفش حقيقت‌يابی است، استفاده از يک روش تحقيق مناسب ‏می باشد و انتخاب روش تحقيق مناسب، به اهداف، ماهيت و موضوع مورد تحقيق و امکانات اجرايی ‏بستگی دارد و هدف از تحقيق، دسترسی دقيق و آسان به پاسخ پرسش های تحقیق می باشد (خاکی،‏‏ 1391). از اين رو در این فصل نیز با استفاده از مطالب فصل گذشته و نیز پیشنهادات تحقیقات انجام گرفته مرتبط با موضوع تحقیق، به بیان فرضیه ها، معرفی و بحث در مورد اجزای بخش عملیاتی تحقیق پرداخته می شود. به طور مشخص در مورد جامعه آماری، ابزار گردآوری داده، نحوه تجزیه و تحلیل داده بحث شده و توضیحاتی در مورد متغیرهای تحقیق ارائه می شود.

3-2- نوع تحقیق

این تحقیق از نظر دسته بندی تحقیقات بر اساس هدف آنها یک تحقیق کاربردی می باشد به دلیل این که به بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند خدماتی در صنعت بیمه می پردازد و می تواند به آنها در جهت سنجش ارزش برندشان و ارتقاء آن کمک کند. همچنین بر اساس نحوه گردآوری داده ها تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است، چراکه به توصیف نظام مند وضعیت فعلی و ارتباط میان متغیرها با استفاده از پرسشنامه، پرداخته است.

3-3-  معرفی جامعه آماری

جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی کارکنان شرکت بیمه ایران در شهر تبریز می باشد که تعداد آن ها در بهار سال 1396، 312  نفر بود.

جامعه آماری تعداد
کارکنان شرکت بیمه ایران در شهر تبریز 312

3-4-  تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری

برای  تعیین حجم نمونه آماری از فرمول کوکران استفاده شده است. با استفاده از این فرمول حجم نمونه پژوهش  172 نفر انتخاب گردید که با توجه به نرخ بازگشت 8/87 درصدی پرسشنامه ها، در نهایت، حجم نهایی 151 نفر شد. ضمنا، روش نمونه گیری بصورت تصادفی ساده می باشد.

3-5- ابزارهای گردآوری داده

روش گردآوری اطلاعات دراين تحقيق به دو صورت میدانی و  کتابخانه‌ای می‌باشد. در اين پژوهش اطلاعات مربوط به ادبیات موضوعی، مبانی نظری، پیشینه و سوابق تحقیقات انجام‌شده قبلی درباره موضوع تحقیق از منابع کتابخانه‌ای و از طریق مطالعه کتب و نشریات مقالات، پایان‌نامه‌ها اعم از منابع داخلی و خارجی جمع‌آوری خواهد شد و برای جمع آوری داده ها برای تجزیه و تحلیل فرضیه ها از روش میدانی استفاده شده است.

برای جمع آوری داده های ميداني از پرسشنامه های استاندارد استفاده شد. پرسشنامه، پنج گزینه ای طیف لیکرت می باشد.

در جدول 3-1 تعداد سوالات مربوط به هر یک از ابعاد و گویه های پرسشنامه را مشاهده می کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه عوامل مؤثر بر هویت برند خدماتی در صنعت بیمه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *