پرسشنامه عوامل موثر بر فرهنگ مالیاتی مودیان صنف داروخانه‌های تبریز

نوع فایل
word
حجم فایل
25 کیلوبایت
تعداد صفحه
9
دسته بندی
تعداد بازدید
157 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه عوامل موثر بر فرهنگ مالیاتی مودیان صنف داروخانه‌های تبریز می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه عوامل موثر بر فرهنگ مالیاتی مودیان صنف داروخانه‌های تبریز

این پرسشنامه در قالب word و در 9 صفحه و32 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

3 -1- مقدمه

بعد از طرح مبانی نظری تحقیق و استخراج فرضیاتی از آن در فصل پیشین، زمان بررسی تجربی فرضیات و آزمون آن­ها با داده­هاست. ورود به این مرحله از پژوهش به امکانات، ابزارها و روش­هایی نیاز دارد که باید پیش از آغاز بررسی تجربی، تدوین و تنظیم شده باشند. بدیهی است که عواملی چون موضوع و اهداف تحقیق در گزینش ابزار­های اندازه­گیری، شیوه­های گردآوری اطلاعات، مفاهیم اصلی پژوهش و به بیان دیگر در انتخاب روش تحقیق نقش عمده­ای دارند.

در هر پژوهش جهت بررسی تجربی فرضیات لزوماً شیوه­های خاصی برگزیده می­شود. تناسب روش و اجزای آن با موضوع و اهداف پژوهش، اصلی است که رعایت آن به محقق کمک می­کند تا شناختی را که در برخورد با داده­های تجربی کسب می­کند و آن را به عنوان معیاری برای تأیید یا اصلاح جنبه­های نظری پژوهش قرار می­دهد، از درجه اطمینان بالایی برخوردار باشد. از این رو فصل حاضر به توضیح روش تحقیق اختصاص یافته که در آن نوع و روش تحقیق، جامعه آماری، حجم نمونه و شیوه نمونه­گیری و ابزار جمع­آوری اطلاعات معرفی شده و مفاهیم اصلی به کار رفته در پژوهش از جنبه نظری و عملی تعریف می­شود. سپس در ادامه فصل روش­های تجزیه و تحلیل آماری، روایی و پایایی ابزار جمع­آوری اطلاعات و شیوه استخراج داده­ها مورد بررسی قرار می­گیرد. 

3-2- نوع تحقیق

تحقیق حاضر به لحاظ ماهیت و محتوای کاری، از نوع «پیمایشی» می­باشد که یکی از  متداول­ترین روش­های تحقیق در مطالعات کمی است. از طرفی این پژوهش از نظر هدف، کاربردی است، زیرا اصول و فنون تدوین شده در تحقیق می­تواند برای حل مسائل اجرایی و واقعی به کار گرفته شود و کاربرد عملی دارد. همچنین از نظر سطح مشاهده از نوع خرد می­باشد؛ زیرا واحد تحلیل در این جا فرد است. از نظر زمان نیز، از نوع مقطعی است؛ زیرا بررسی و توصیف یک صفت یا ارتباط بین صفات را در محدوده زمانی مشخص انجام می­دهد نه در زمان­های مختلف.

3-3- جامعه آماری تحقیق

جامعه آماری عبارتست از مجموعه‌ای از افراد یا واحدها که دارای حداقل یک صفت مشترک باشند. جامعه آماري اين پژوهش عبارتند از مؤديان صنف داروخانه­های شهرستان تبریز كه در اداره كل امور مالياتي استان آذربایجان شرقی داراي پرونده مالياتي مي­باشند و تعداد 310 داروخانه را شامل مي شود.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه عوامل موثر بر فرهنگ مالیاتی مودیان صنف داروخانه‌های تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *