پرسشنامه فرهنگ سازماني

نوع فایل
word
حجم فایل
18 کیلوبایت
تعداد صفحه
5
دسته بندی
تعداد بازدید
172 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه فرهنگ سازماني می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه فرهنگ سازماني

این پرسشنامه در قالب word و در 5صفحه و 17گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

مقدمه

امروزه پژوهش علمی تأثیر چشمگیری بر رشد و گسترش علوم و دانش بشری گذاشته است . هرچند که حصول توافق میان دانشمندان و پژوهشگران درباره تعریف پژوهش علمی چندان ساده نیست. اما یک تعریف قابل قبول در مورد آن چنین است : “پژوهش علمی عبارت است از مطالعه نظام دار ، کنترل شده ، تجربی و انتقادی یک یا چند قضیه فرضی در مورد روابط احتمالی میان پدیده های طبیعی”. پژوهش فرایندی است که از طریق آن می توان درباره ناشناخته ها به جستجو پرداخت و نسبت به آن شناخت لازم را کسب کرد. در این فرایند از چگونگی گردآوری شواهد و تبدیل آن ها به یافته ها تحت عنوان “روش شناسی” یاد می شود. روش علمی یا روش پژوهش علمی فرایند جستجوی منظم برای مشخص کردن یک موقعیت نامعین است.از جمله ویژگی های مطالعه علمی که هدفش حقیقت یابی است ، استفاده از یک روش تحقیق مناسب می باشد و انتخاب روش تحقیق مناسب به هدف ها و ماهیت موضوع مورد تحقیق و امکانات اجرایی بستگی دارد و هدف از تحقیق ، دسترسی دقیق و آسان به پاسخ پرسش های تحقیق است.در اين فصل به معرفي و بحث پيرامون روش تحقيق، متغيرهاي تحقيق و ابعاد آن، روش‌هاي جمع‌آوري اطلاعات، روایی و پایایی ابزار اندازه گیری، جامعه آماري، تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری، روش هاي تجزيه و تحليل داده‌ها و آزمون‌هاي آماري مورد استفاده پرداخته شده است.

3-2- روش تحقیق

این تحقیق از جهت هدف، کاربردی است و از نظر نوع گردآوری داده‌ها، تحقیق توصیفی است. تحقیق توصیفی آنچه را که هست توصیف و تفسیر می‌کند و به شرایط و روابط موجود، عقاید متداول، فرایندهای جاری، آثار مشهود یا روندهای درحال گسترش توجه دارد. توجه آن در درجه اول به حال است، هرچند غالباً رویدادها و آثار گذشته را نیز که به شرایط موجود مربوط می‌شوند مورد بررسی قرار می‌دهد. یکی از انواع روش‌های تحقیق توصیفی، تحقیق همبستگی است. در این نوع تحقیق رابطه میان متغیرها بر اساس هدف تحقیق تحلیل می گردد.

این تحقیق از نظر جمع آوری داده ها، از نوع تحقیقات توصیفی و از شاخه همبستگی است که به روش پیمایشی انجام شده است. با توجه به اینکه در این تحقیق متغیری دستکاری نمی شود و به توصیف جزء به جزء یک موقعیت و یا یک رشته از شرایط پرداخته می شود و اطلاعات مربوط به زمان گذشته می باشد، تحقیقات از نوع توصیفی و گذشته نگر می باشد و از آنجایی که برای جمع آوری اطلاعات از نظرات کارشناسان به وسیله پرسشنامه استفاده شده است، تحقیق پیمایشی است. همچنین این تحقیق از نظر هدف کاربردی است چراکه نتایج تحقیق می تواند مورد بهره برداری و استفاده مدیران، تصمیم گیران و برنامه ریزان قرار گیرد.

 

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه فرهنگ سازماني”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *