فهرست محتوا
پرسشنامه مدیریت دانش مشتری
در خدمت شما هستیم با پرسشنامه مدیریت دانش مشتری که بصورت استاندارد تهیه و حضورتان ارائه می گردد.
همکار محترم؛
با سلام و احترام
پرسشنامه زير در راستاي پژوهشي جهت بررسي مدیریت دانش مشتری تهيه شده است. لذا با تخصيص زمان ارزشمندتان به طور دقيق آنرا تکميل و به پژوهشگر عودت دهيد. شايان ذکر است اين اطلاعات کاملاً محرمانه تلقي شده و صرفاً جهت دستيابي به اهداف پژوهش به صورت کلي مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پيشاپيش از همکاري صميمانه شما سپاسگزاري ميشود.
سوالات عمومي
.
.
.
منبع:
این پرسشنامه توسط شرکت پارس مدیر تهیه شده است و روائی و پایائی آنها قبلا در پروژه های مختلف مورد سنجش قرار گرفته شده است.
Wu Jiebing (2013). Customer knowledge management and IT-enabled business model innovation: A conceptual framework and a case study from China, European Management Journal (2013) 31, 359– 372.
Sofianti, T.D., Suryadi, K., Govindaraju, R., Prihartono, B. (2010), Customer Knowledge Co-creation Process in New Product Development
- به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.