پرسشنامه مقياس دلبستگي كولينز و ريد

نوع فایل
word
حجم فایل
21 کیلوبایت
تعداد صفحه
4
دسته بندی
تعداد بازدید
228 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه مقياس دلبستگي كولينز و ريد می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه مقياس دلبستگي كولينز و ريد

این پرسشنامه در قالب word و در 4 صفحه و 18 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

3-1مقدمه

هدف اصلی هر پژوهش، گسترش دامنه دانش و یافته های جدید در آن مورد خاص می باشد. برای رسیدن به این هدف رعایت اصول علمی لازم و ضروری است؛ در پژوهش حاضر پژوهشگر سعی نموده است با بهره گیری از اصول علمی، روشها و ابراز مناسبی را برای مطالعه برگزیند. در این فصل به روش شناسی تحقیق حاضر پرداخته شده است که نخست طرح پژوهش و جامعه و نمونه مورد بحث قرار گرفته اند و سپس ابرارهای استفاده شده در این مطالعه معرفی شده اند. همچنین ، در این فصل نحوه اجرا و گردآوری داده ها و شیوه تجزیه و تحلیل آنها مورد اشاره قرار گرفته است.

3-2 طرح پژوهشی

طرح این پژوهش طرحی توصیفی –  همبستگی می باشد.این پژوهش با توجه به اهداف ترسیم شده، از نوع همبستگی است:یعنی دراین تحقیق روابط بین دویاچندمتغیرکمی بااستفاده ازضریب همبستگی توصیف،کشف وتعیین می شود. با توجه به شیوه جمع آوری داده ها از نوع توصیفی است:یعنی دراین تحقیق سعی شده تاآنچه هست یاوضعیت موجودرابدون هیچگونه دخالت یااستنتاج ذهنی گزارش داده ونتایج عینی ازموقعیت بدست آورده شود.

3-3 جامعه آماری پژوهش:

جامعه آماري اين پژوهش راکلیه فرزندان تک والد (که تحت سرپرستی ماردان خودبودند)ومشغول به تحصیل درسطح متوسطه بوده،كه درحال حاضر تحت پوشش بهزيستي شهرستان تبریزمی باشند.

3-4 نمونه آماری وروش نمونه گیری :

حجم جامعه موردمطالعه 1500نفرمی باشد.که براساس جدول کرجسی- مورگان نمونه آماری این پژوهش برابر 320نفر برآورد گردید.از این تعداد 40 آزمودنی به علت مخدوش بودن پرسشنامه ها کنار گذاشته شده و در نهایت 280 پرسشنامه واردتحلیل شدند.

روش نمونه گیری درپژوهش حاضر،نمونه گیری تصادفی ساده بوده است.بدین صورت که پس دریافت لیست فرزندان زنان سرپرست خانواده مشغول به تحصیل درسطح متوسطه بین سنین14الی19سال تحت پوشش بهزيستي شهرستان تبریز،فرزندان کدگذاری شده وبه صورت قرعه کشی320نفراز بین آنها انتخاب شدند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه مقياس دلبستگي كولينز و ريد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *