پرسشنامه مقياس رهبری در ورزش

نوع فایل
word
حجم فایل
19 کیلوبایت
تعداد صفحه
7
دسته بندی
تعداد بازدید
273 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه مقياس رهبری در ورزش می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه مقياس رهبری در ورزش

این پرسشنامه در قالب word و در 7 صفحه و 9 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

روش تحقیق

هدف اصلی این تحقیق تعیین و بررسی ارتباط علي انسجام گروهي و رفتار رهبري در ورزشكاران نوجوان مي­باشد. روش پژوهش از نظرهدف کاربردی می­باشد. با توجه به اینکه در این تحقیق حاضر، وضع موجود بدون هیچگونه دستکاری متغیرها همانگونه که هست توصیف میشود، پژوهش از نظر نحوه اجرا، توصیفی و از نظر زماني جزو تحقيقات آينده نگر ميباشد و با عنایت به اینکه داده­های این پژوهش عمدتاً از طریق پرسشنامه بسته پاسخ جمع آوری گردیده­اند پژوهش از نظر نوع داده­ها کمی و میدانی به اجرا در آید.

2.3. جامعه آماری

جامعه آماری در این پژوهش شامل كليه ورزشكارن نوجوان پسر استان قم كه درسال تحصيلي    92 ـ 91 در حال تحصيل بوده و تعداد آنها 5000 نفر ميباشد

3.3. نمونه آماری و روش نمونه گيري

در اين پژوهش از روش نمونه گيري تصادفي در دسترس استفاده شده است كه قم را به چهار ناحيه آموزش و پرورش 1، 2، 3 و 4 تقسيم كرده ايم كه در مركز، شمال، جنوب، شرق و غرب استان ميباشد. تعداد دبيرستانهاي پسر چهار ناحيه 80 دبيرستان ميباشد كه از بين انها 30 دبيرستان به صورت تصادفي انتخاب شده كه تعداد كل دانش آموزان آنها5000 ميباشد كه 250 نفر از آنها انتخاب شده است. در این پژوهش باید 220 نفر انتخاب مي­شد (جامعه آماري مناسب در تحقيقات علّي 220 نفر ميباشد) كه بدلیل احتمال افت آزمودنی(اطمینان پذیری بالاتر) 250 نفر انتخاب گردید.

4.3. متغیرهای تحقیق

پیش بین:  متغیری است که توسط محقق دستکاری یا کنترل می­شود.

ملاک: متغيري است که برای تاثير متغیر پيش بين روی آن مورد اندازه گیری قرار گیرد.

رفتار رهبري راهی است که یک رهبر به طور مشخص برای کمک به گروه انتخاب می­کند تا وظایف محول شده را انجام دهند و در ضمن نیازهای آن گروه بر آورده شود. (رمضاني نژاد، رحيم  و حكيمي، ايمان 1390)

5.3. تعریف عملياتي متغيرها

رهبری: استفاده ازفرایند ارتباط و موفقیت­های خاص برای اعمال نفوذ  در میان افراد و جهت دادن آن­ها به سوی مقصد یا مقاصدی خاص. (رمضاني نژاد، رحيم وحكيمي، ايمان 1390، انتشارات عصر انتظار)

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه مقياس رهبری در ورزش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *