کتاب بیوشیمی پزشکی

نوع فایل
PDF
حجم فایل
8.24 مگابایت
تعداد صفحه
702
تعداد بازدید
425 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب بیوشیمی پزشکی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب بیوشیمی پزشکی:

مقدمه:

نویسندگان و ناشر از ارائه نسخه بیست و ششم از بیوشیمی هارپر Harper’s Biochemistry خوشحال هستند. بررسی شیمی فیزیولوژی برای اولین بار در سال ۱۹۳۹ منتشر شد و در سال ۱۹۴۴ تجدید نظر شد و به سرعت مطالعه گسترده ای کسب کرد. در سال ۱۹۵۱، نسخه سوم با هارولد هارپر، دانشکده پزشکی دانشگاه کالیفرنیا در سن فرانسیسکو به عنوان نویسنده منتشر شد. دکتر هارپر تا زمانی که نسخه نهم باقی مانده و نویسنده هشت مجله بعدی بود، تنها نویسنده بود. پیتر مایس و ویکتور رودول از زمان انتشار دهمین دوره، داریل گرنر از مجله بیست و پنجم و راب موری از بیست و یکم نوشت.

کتاب بیوشیمی مصور هارپر از مطرح ترین کتب درسی و جامع برای دانشجویان پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و علوم پایه جهت مطالعه درس بیوشیمی می باشد. این کتاب توانسته به خوبی مفاهیم پیچیده بیوشیمی را به زبانی ساده و شیوا در اختیار خوانندگان خود قرار دهد.

در ویرایش 31 که آخرین ویرایش این کتاب می باشد مطالب کاملا جدیدی به آن اضافه شده است به نحوی که بیشتر رفرنس های فصول مربوط به مقالات مروری 2008 به بعد هستند.

کتاب بیوشیمی هارپر در 11 بخش اصلی نگارش شده که در مجموع 58 فصل را شامل می شود. در تمام فصول این کتاب بر ارتباط پزشکی با بیوشیمی تاکید شده. بعلاوه در انتهای هر بخش، تعدادی سوال چندگزینه ای مطرح شده که به درک بیشتر بخش مربوطه کمک می کند.

کتاب بیوشیمی هارپر به خوبی توانسته است که این علم را به شکلی مصور برای دانشجویان به تصویر بکشد و به یکی از مطرح ترین کتاب ها در این زمینه برای اساتید و دانشجویان در جهان تبدیل شود.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب بیوشیمی پزشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *