کتاب توسعه پایدار و جهانی شدن

نوع فایل
PDF
حجم فایل
2 مگابایت
تعداد صفحه
231
تعداد بازدید
294 بازدید
۶,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب توسعه پایدار و جهانی شدن می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب توسعه پایدار و جهانی شدن:

پیشگفتار:

جهان امروز عصر دانايي و فنّاوري لقب گرفته است. در اين فرآيند، كشوري قويتر است كه دانش بيشتري توليد كند و به اطلاعات بيشتري دسترسي داشته باشد. اين آگاهي و دانش بايد از دو ويژگي روز آمدي و قابل دسترس بودن در كمترين زمان ممكن برخوردار باشد. در دنياي پيچيدهي كنوني، دانش و اطلاعات نه تنها با سرعت شگفت انگيزي توليد مي شود بلكه با همان سرعت نيز جابجا ميشود. در نتيجه، اندك ترديد هر محققي در روزآمد كردن دانش و آگاهي خود و دستيابي سريع به اطلاعات تخصصي مورد نياز، باعث فرسنگها فاصله وي از قافله پر شتاب علم ميگردد. در اين رهگذر، جهاني شدن باعث شده است تا افراد جامعه جهاني بيش از پيش به اطلاعات، آگاهي و دانش احساس نياز كنند بويژه آنكه جامعه بشري بهسوي جامعه معرفتي در حال حركت است كه در آن تمامي مناسبات بر اساس دانش و اطلاعات شكل ميگيرد. عصر جهاني شدن ضمن برجسته ساختن نقش و اهميت آگاهي و دانش موجبات تسهيل جريان اطلاعات را فراتر از مرزهاي جغرافيايي فراهم آورده است. از اين رو است كه جهانيشدن در چند دههي اخير توجه متفكران، دولتمردان و سياستگذاران را به خود جلب كرده و در باره آن كتب و مقالات فراواني به رشته تحرير در آمده است. همايشهاي زيادي در باره ابعاد و پيامدهاي اين پديده در اقصي نقاط
جهان برگزار گرديده و در محافل سياسي و علمي بين المللي بدان پرداخته شده است. اهميت موضوع، گسترهي همه جانبه آن و تأثيرات شگرفي كه بر ابعاد مختلف زندگي در دنياي معاصر داشته است و دارد، ايجاب ميكند كه اين موضوع از جهات مختلف بررسي و واكاوي شود.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب توسعه پایدار و جهانی شدن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *