کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال آپوستل

نوع فایل
PDF
حجم فایل
13.25 مگابایت
تعداد صفحه
633
تعداد بازدید
307 بازدید
۸,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال آپوستل می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود

دانلود کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال آپوستل:

مقدمه:

حساب دیفرانسیل و انتگرال آپوسل اولین کتابی بود که برای چاپ در شورای گروه ریاضی، آمار و کامپیوتر مرکز نشر دانشگاهی در سال ۱۳۵۹ به تصویب رسید.

کتابی است که در دو جلد که از بدو انتشار هم در تدریس از آن استفاده شده و هم به عنوان یک مرجع معتبر مورد استفاده قرار گرفته است.

کیفیت بارز این کتاب سطح دقت مطالب در آن است که کتاب را از کتب مشابه فعلی ممتز می سازد. با اینحال تنوع مطالب در آن به حدی است که نه تنها برای تدریس دررشته ریاضی مناسب ترین کتاب است بلکه هر دانشجوی که بخواهد ریاضیات پایه را بروش اصولی فراگیرد.می توناد از آن استفاده نماید.

در این ترجمه ما راه دقیق را پیش گرفته ایم؛ در برگرداندن مطالب حتی المقدور دخل وتصرف نکرده ابم؛ حتی واحد های آن را که در دستگاه متریک نبودند تفییر نداده ایم . در عین حال از شیوئی ترجمه غافل نبوده ایم .

روش این کتاب از گسترش تاریخی و فلسفی حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیل ناشی شده است. به عنوان مثال، انتگرالگیری پیش از مشتقگیری مورد بحث است. اگرچه این ممکن است به نظر عده ای غریب بیاید از نظر تاریخی درست و از جنبه آموزشی بقاعده است.

مفهوم انتگرام ابتدا برای توابع پله ای تعریف شده است. چون انتگرال یک تابع پله ای چیزی جز یک مجموع متناهی نیست نظریه انتگرالگیری در این حالت بغایت ساده خواهد بود. دانشجو ضمن اینکه خواص انتگرال توابع پله ای را یاد میگیرد در بکارگیری نماد جمع بندی تجربه آموخته و همزمان با آن با نمادگذاری در انتگرال ها آشنا می شود. این زمینه را طوری فراهم میکند که انتقال از توابع پله ای به توابع کلیتر سهل و طبیعی جلوه خواهد کرد .

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال آپوستل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *