کتاب زبان تخصصی مهندسی مواد

نوع فایل
PDF
حجم فایل
2.24 مگابایت
تعداد صفحه
119
تعداد بازدید
618 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب زبان تخصصی مهندسی مواد می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب زبان تخصصی مهندسی مواد:

شرح:

در این مطلب کتاب زبان تخصصی مهندسی مواد را خدمت شماتقدیم می کنیم. کتاب حاوی تمرینات، آموزش گرامر زبان تخصصی رشته مهندسی مواد و نیز Case Study ها و یا به اصطلاح مطالعات موردی در خصوص این رشته می باشد. کتاب مشتمل بر ۱۱۸ صفحه و ۷ بخش است که هر بخش به طور مفصل به موضوعی خاص در این رشته پرداخته تا بتواند بدین وسیله مخاطب خودر را در فراگیری زبان تخصصی آن یاری رساند. در ادامه بیشتر در مورد این کتاب به مباحثه می پردازیم.

از جمله فصول این کتاب می تواند به فصول زیر اشاره کرد: خواص مواد، فلزات، سرامیک ها، پلیمرها، کامپوزیت ها و در نهایت مواد پیشرفته اشاره نمود.

English Description

This textbook is intended for students of materials science, of different branches of engineering and of related disciplines who need to re-activate their English language skills. Using authentic materials and figures selected from scientific texts, students will improve their reading, writing and speaking skills in a context relevant to their specialist studies.

Contents
Introduction – Characteristics of Materials – Metals – Ceramics – Polymers – Composites – Advanced Materials – Environmental Issues

Target Group
students of natural sciences, materials science and of different branches of engineering
students of technical subjects at Berufsakademien
professionals in industry

کتاب زبان تخصصی مهندسی مواد  برای دانشجویان علم مواد،از شاخه های مختلف مهندسی و رشته های مرتبط که نیاز به تقویت مهارت زبان انگلیسی خود دارند، در نظر گرفته شده است. در این کتاب با استفاده از بخش ها و اشکال منتخب از متون علمی، دانشجویان می توانند مهارت های خواندن، نوشتن و صحبت کردن خود را در یک زمینه تخصصی بهبود بخشند.

در کتاب زبان تخصصی مهندسی مواد  تلاش نمی شود که موضوعات علم مواد تدریس شود، بلکه با اهداف علمی و فنی ، برخی ویژگی های خاص زبان را پوشش می دهد. این کتاب همچنین در قسمت هایی که کاربرد زبان عمومی مشکل است، فعالیت های تمرینی و مروری را ارائه می دهد. مواردی که در این کتاب ذکر شده در نتیجه بازخورد بسیاری از مشکلات دانشجویان در یادگیری زبان انگلیسی بوده است که در یک کتاب گنجانیده شده است.

از آنجا که کتاب زبان تخصصی مهندسی مواد  هم به عنوان کتاب درسی و هم به عنوان کتاب کار جمع آوری شده، هم برای استفاده در کلاس درس و هم برای مطالعه مناسب است. زبان تخصصی مهندسی مواد  شامل واژه نامه گسترده زبان تخصصی، دستورالعمل ها، گرامر، تمرین و بررسی کلمات بطور مستقیم در متون همراه با متن و اشکال است. همچنین بررسی دستور زبان و کلمات همچنین بطور مستقل مورد مطالعه قرار می گیرد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب زبان تخصصی مهندسی مواد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *