کتاب شکستن عادت های کهنه

نوع فایل
PDF
حجم فایل
4.52 مگابایت
تعداد صفحه
421
تعداد بازدید
121 بازدید
۸,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب شکستن عادت های کهنه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب شکستن عادت های کهنه:

مقدمه:

کتاب “شکستن عادتهای کهنه”محصول یکی از علاقه‌های من است – تلاش صادقانه‌ی من برای رمزگشایی از عرفان به طوری که هر کسی بتواند درک کند که ما تمام چیزهای مورد نیاز برای ایجاد تغییر در زندگی را دم دست‌مان داریم. اکنون در زمانه‌ای هستیم که دیگر فقط به «دانستن» اکتفا نمی‌کنیم، بلکه می‌خواهیم «بدانیم چگونه.» چطور می‌توانیم مفاهیم در حال ظهور علمی و دانش قدیمی را برای موفقیت در ایجاد یک زندگانی غنی به کار برده و برای خود شخصی‌سازی کنیم؟

 

همه ما این جمله را بارها شنیده ایم:

دنیای درون ما، دنیای بیرون ما را شکل می دهد.

 

اما فکر نمی‌کنم که بیشتر افراد واقعاً از ته دل به این جمله اعتقادی داشته باشند. اگر ما واقعاً این مفهوم را می‌پذیرفتیم که افکارمان تأثیر ملموسی در زندگی‌مان ایجاد می‌کند، آیا تلاش نمی‌کردیم که هرگز به فکری که نمی‌خواهیم تجربه کنیم، اجازه ندهیم وارد ذهن‌مان شود؟ و آیا تلاش نمی‌کردیم به جای اینکه دائماً درگیر مشکلات‌مان باشیم، روی آن چیزی تمرکز کنیم که واقعاً می‌خواهیم؟

به این فکر کنید: اگر واقعاً می‌دانستید که این اصل درست است، آیا ممکن بود که حتی یک روز را هم عمداً در مسیر ایجاد تقدیر مطلوب‌تان از دست بدهید؟

امیدوارم این کتاب بتواند دیدگاه شما را در مورد شیوه‌ی عملکرد دنیا تغییر دهد، شما را متقاعد کند که بیش از آنچه فکر می‌کنید قدرت دارید و باعث شود شما این نکته را درک کنید که افکار و باورهای شما تأثیر ژرفی بر دنیای‌تان دارند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب شکستن عادت های کهنه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *