کتاب صفر تولد و مرگ در فیزیک جدید

نوع فایل
PDF
حجم فایل
2.35 مگابایت
تعداد صفحه
175
تعداد بازدید
236 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب صفر تولد و مرگ در فیزیک جدید می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب صفر تولد و مرگ در فیزیک جدید:

مقدمه:

دکتر مسعود ناصری، عنوانِ کتابِ اولش را که دربارهٔ دنیای غیرمادی یا «شعور» بحث می‌کند، «یک؛ کوانتومِ عرفان و درمان» انتخاب کرده است و در کتابِ بعدی‌اش، یعنی «صفر؛ تولد و مرگ در فیزیکِ جدید» به دنیای اجسامِ مادی که مکملِ دنیای شعور است می‌پردازد.
این کتاب نه ترجمه است نه جمع‌آوریِ مطالبِ پراکنده، بلکه نویسنده با زبانِ روان و گیرا و با مثال‌ها و تشبیهاتِ خوب و قابلِ درکی مطالب را ارائه کرده است. دکتر ناصری تسلطِ خوبی بر مباحثِ فیزیکی و علاقهٔ فراوانی نیز به خیام و عرفان‌های شرقی دارد. این مسئله از عناوینِ فصل‌های کتاب که آن‌ها را دفتر نامیده است و نیز استفاده از اشعارِ خیام در ابتدا و انتهای هر دفتر به راحتی فهمیده می‌شود.
در این کتاب به اصول و تئوری‌هایی چون انفجارِ بزرگ، وحدتِ نیروها، دنیای چهار بعدی و بالاتر، نسبیتِ خاص و پیوستگیِ فضا-زمان، نسبیتِ عام و انحنای فضا، جهانِ محاسبه‌پذیر، عدمِ قطعیت در فیزیکِ کوانتومی، هندسهٔ ریمانی و سایرِ مطالبِ جذاب و شگفت‌آورِ علمی به زیبایی پرداخته شده است.
چند کتاب کاملاً مرتبط و آسان فهم برای کسانی که می خواهند مطالعاتشان را در این زمینه تکمیل کنند: 1) تحلیلی از دیدگاههای فلسفی فیزیکدانان معاصر از مهدی گلشنی 2) تائوی فیزیک از فریتیوف کاپرا 3) نظریه ی کوانتومی از جان پاکینگ هرن 4) فیزیک و فلسفه از جیمز جینز

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب صفر تولد و مرگ در فیزیک جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *