کتاب قدرت در درون ماست

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1.40 مگابایت
تعداد صفحه
271
تعداد بازدید
135 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب قدرت در درون ماست می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود

دانلود کتاب قدرت در درون ماست:

مقدمه:

کتاب قدرت در درون شماست به شما نشان می‌دهد که چقدر قدرتمند هستید. بر همین اساس، کتاب حاضر بیان کننده‌ی نظرات و پیشنهادات لوئیز ال هی است که با کند و کاو خویش و عمل به یافته های این تلاش توانسته است پاره‌ای از مشکلات خود را ر فع نماید.

عمده‌ترین مبحث مستقل کتاب قدرت در درون شماست (The Power Is Within You)، طرح نیرویی به نام قدرت درون است که نویسنده ادعا می کند با تأسی به آن می‌توان هرگونه مانعی را از سر راه برداشت.

هرچه بیشتر با قدرت درونی‌تان ارتباط برقرار کنید، بیشتر می‌توانید در همه‌ی حیطه‌های زندگی‌تان رها باشید.
چه کسی هستید؟ چرا به این دنیا آمده‌اید؟ باورهایتان درباره‌ی زندگی چیست؟ هزاران سال است که جواب‌ این سؤالات در درون خودمان قرار داشته است. اما معنای آن چیست؟

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay) معتقد است قدرتی در درون همه‌ی ما وجود دارد که می‌تواند عاشقانه ما را به سوی سلامت کامل، ارتباطات عالی و مشاغلی کامل سوق ‌دهد، و می‌تواند هر نوع خوشبختی را برایمان به ارمغان بیاورد. برای اینکه این‌ها را به دست آوریم، ابتدا باید باور داشته باشیم که امکان‌پذیر هستند. سپس باید مایل باشیم الگوهایی را در زندگی‌مان به وجود آوریم که خالق شرایطی مخالف میل ما هستند. ما چنین کاری را با رجوع به درون و تکیه به قدرتی درونی که اکنون می‌دانیم چه چیزهایی برای ما بهترین هستند، انجام می‌دهیم. اگر بخواهیم زندگی ما با این قدرت عظیم درونی‌مان همراه شود، می‌توانیم زندگی دوست‌داشتنی‌تر و سعادتمندانه‌تری را خلق کنیم.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب قدرت در درون ماست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *