کتاب مدیریت بازاریابی

نوع فایل
PDF
حجم فایل
83 مگابایت
تعداد صفحه
841
تعداد بازدید
304 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب مدیریت بازاریابی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب مدیریت بازاریابی:

معرفی کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر :

کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر نه فقط معتبرترین کتاب مرجع دانشگاه های جهان است بلکه بهترین مرجع اصول و تکنیک های کاربردی بازاریابی است که فعالین این حوزه می توانند از آن استفاده کنند. این کتاب به بیش از ۲۰ زبان زنده جهان ترجمه شده و در ۵ بخش و ۲۴ فصل به شیوه ای که کمتر می توان در کتب دیگر یافت ارایه شده است. استقبال از کتاب اصول بازاریابی نوشته فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، موید نیاز دانش پژوهان کشورمان به کتابی مرجع در حوزه بازاریابی بوده است. از این رو مترجم علی رغم پاره ای از محدودیت ها کتاب مدیریت بازاریابی که از معتبرترین و جامع ترین آثار در حوزه مدیریت بازاریابی است اقدام نمود. این کتاب نوشته اندیشمند معاصر رشته بازاریابی یعنی فیلیپ کاتلر است و در واقع مکمل کتاب اصول بازاریابی ایشان است.

فهرست کتاب :

بخش اول : مفهوم مدیریت بازاریابی

  • فصل اول – ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان
  • فصل دوم – تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده
  • فصل سوم – غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا

بخش دوم : تجزیه و تحلیل فرصت های بازار

  • فصل چهارم – مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری تقاضای بازار
  • فصل پنجم – بررسی محیط بازاریابی
  • فصل ششم – تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار
  • فصل هفتم – تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری
  • فصل هشتم – تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا
  • فصل نهم – تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف

بخش سوم : تهیه ی خط مشی های بازاریابی

  • فصل دهم – تمایز و تعیین جایگاه در بازار
  • فصل یازدهم – تکوین و تولید کالاهای جدید
  • فصل دوازدهم – مدیریت خط مشی های دوره عمر کالا
  • فصل سیزدهم – خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش گران
  • فصل چهاردهم – طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

بخش چهارم : برنامه ریزی برنامه های بازاریابی

  • فصل پانزدهم – مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی
  • فصل شانزدهم – اداره موسسات خدماتی و خدمات همراه کالا
  • فصل هفدهم – طراحی استراتژی ها و طرح های قیمت گذاری
  • فصل هجدهم – انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی
  • فصل نوزدهم – مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار
  • فصل بیستم – طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه
  • فصل بیست و یکم – تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش و روابط عمومی
  • فصل بیست و دوم – مدیریت کارکنان فروش
  • فصل بیست و سوم – مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آنلاین

بخش پنجم : اداره و مدیریت تلاش های بازار

  • فصل بیست و چهارم – سازماندهی، اجرا، ارزیابی و نظارت بر فعالیت های بازاریابی
  • فصل بیست و پنچم – نظریه تخصیص بهینه منابع بازاریابی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب مدیریت بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *