کتاب مقدمه ای بر حفاظت در برابر زلزله از عناصر غیر سازه ای در ساختمان ها(زبان اصلی)

نوع فایل
PDF
حجم فایل
6.75 مگابایت
تعداد صفحه
176
تعداد بازدید
192 بازدید
۶,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب مقدمه ای بر حفاظت در برابر زلزله از عناصر غیر سازه ای در ساختمان ها(زبان اصلی) می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب مقدمه ای بر حفاظت در برابر زلزله از عناصر غیر سازه ای در ساختمان ها(زبان اصلی):

کشورهای دارای ابتکارات پیشرفته ایمنی لرزه ای موفق به کاهش تلفات ناشی از فروریختن ساختمان ها شده اند و پیشرفت قابل توجهی در حفاظت از محتویات، خدمات و تاسیسات، و ضمائم ساختمان ها به همراه عناصر غیر سازه ای داشته اند. اما، وضعیت در بسیاری از کشورهای دیگر، مانند هند، که ایمنی ساختمان ها در برابر زلزله خود در مرحله نوپایی است، دلگرم کننده نیست، به غیر از حفاظت در برابر زلزله NSEs. در کشورهایی با استراتژی های پیشرفته برای حفاظت از محیط زیست ساخته شده در برابر زلزله (مانند ایالات متحده آمریکا)، هزینه های NSEs در سازه های بیمارستانی قبلاً 90 درصد از کل هزینه پروژه ساختمان (ساخت) را لمس کرده است، به استثنای هزینه زمین. این سرمایه‌گذاری آگاهانه در NSEs انجام می‌شود، که توسط مقررات کد قوی برای طراحی لرزه‌ای NSEs پشتیبانی می‌شود. به همین ترتیب، در بسیاری از کشورهای لرزه خیز دیگر (مانند هند)، هزینه های SE در ساختمان ها به سرعت در حال افزایش است و در حال حاضر به مرز 70 درصد رسیده است. اما، این سرمایه گذاری با وجود مقرراتی که برای حفاظت در برابر زلزله NSEs در استانداردهای ملی طراحی لرزه ای وجود ندارد، انجام می شود. این کتاب به منظور معرفی اصول حفاظت در برابر زلزله از عناصر غیر سازه ای در ساختمان ها به خوانندگانی است که برای اولین بار می خواهند به مبانی این موضوع دست یابند. از اشکال اغراق‌آمیز ساختمان‌ها (کارتون‌ها) برای تأکید بر تغییر شکل ناشی از ساختمان‌ها و NSEs استفاده می‌کند تا به درک رفتار ساختمان‌ها و NSEs در هنگام لرزش زلزله و پیامدهای این اشکال تغییر شکل‌یافته بر طراحی لرزه‌ای NSEs کمک کند. این کتاب نتایج تحقیقات پایه را برای خوانندگان به ارمغان می‌آورد و مفاهیم اولیه موجود در ادبیات بین‌المللی مربوط به حفاظت لرزه‌ای NSEs را در زیر جلد ارائه می‌کند. برخی از مقررات طراحی به عنوان موجود در ادبیات بین المللی برای حفاظت لرزه ای NSEs ارائه شده است، حتی اگر به اندازه کافی جامع نباشد. امید است که این کتاب به جلب توجه فوری معماران و مهندسان حرفه‌ای کمک کند، به‌ویژه در کشورهایی مانند هند، که در آن‌ها سرمایه‌گذاری‌های بزرگی بر روی NSE در پروژه‌های ساختمانی بدون تأیید ایمنی آنها در برابر زلزله انجام می‌شود. از این رو، مخاطبان کتاب شامل معماران شاغل و مهندسان طراحی MEP، علاوه بر معلمان و دانشجویان دانشکده‌های معماری و مهندسی هستند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب مقدمه ای بر حفاظت در برابر زلزله از عناصر غیر سازه ای در ساختمان ها(زبان اصلی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *