کتاب چرا عاشق میشویم

نوع فایل
PDF
حجم فایل
16.60 مگابایت
تعداد صفحه
656
تعداد بازدید
240 بازدید
۸,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب چرا عاشق میشویم می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب چرا عاشق میشویم:

مقدمه:

کتاب چرا عاشق می‌شویم؟ نوشته‌ی هلن فیشر در سال 2004 است. فیشر برای نوشتن این کتاب بیش از سی سال درباره‌ی عشق رمانتیک (Romantic Love) تحقیق و بررسی انجام داده است. دکتر هلن فیشر در طول تحقیقاتش به این نتیجه رسید که هنگامی که انسان ‌ها عاشق می‌شوند، چهار فرآیند مهم اتفاق می‌افتد.

اولین اتفاق برداشت «معنایی خاص» یا (Special Meaning) است. دکتر فیشر می‌گوید برداشت یا سؤبرداشت از کوچک‌ترین رفتارهای معشوق اولین اتفاقی است که در فرآیند عاشق شدن رخ می‌دهد. دومین اتفاق «کِشش شدید» یا (Intense Carving) است. این کشش یا جاذبه حالتی است که عاشق می‌خواهد همیشه و همواره کنار معشوق خود باشد. سومین مرحله از عاشق شدن «انگیزه» یا (Motivation) است، در این مرحله عاشق حاضر است برای معشوقش هرکاری بکند و این دقیقا همان مرحله‌ای است که عاشق می‌تواند به معنای واقعی برای معشوقش جان بدهد. آخرین مرحله «وسواس» یا (Obssession) است، چیزی که نامش را «غیرت» یا «حسادت» می‌گذارند، در این مرحله عاشق حس مالکیت به معشوقش پیدا می‌کند و جهان را تنها در خود و معشوقش خلاصه می‌کند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب چرا عاشق میشویم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *