کتاب کارما تناسخ

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1.84 مگابایت
تعداد صفحه
107
تعداد بازدید
295 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب کارما تناسخ می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب کارما تناسخ:

مقدمه:

کارما (تناسخ): به خاطر آوردن زندگی‌های گذشته

آیا مقدر است‌ که‌ اشتباهات‌ گذشته‌تان‌ را تکرار کنید؟ بردۀ‌ ترس‌های‌ غیرمنطقی‌ باشید؟ آیا احساس‌ می‌کنید که‌ چیزی‌ شما را عقب‌ نگاه‌ می‌دارد و مسیرتان‌ به‌ سوی‌ خوشبختی‌ و شادکامی‌ و اقناع‌ شخصی‌ را سد نموده‌ است‌؟ پس‌ اجازه‌ ندهید گذشته‌ شما- به ویژه‌ زندگی‌های‌ قبلی‌تان‌ – شما را عقب‌ نگاه‌ دارد!

همۀ‌ ما نگرش‌ها، مواضع‌ و شیوه‌های‌ زندگی‌ را از یک‌ زندگی‌ به‌ زندگی ‌دیگر با خود حمل می‌کنیم؛ اشتباهات‌ گذشته‌ را تکرار می‌نماییم‌ و ترس‌هایمان‌ را دوباره‌ زنده‌ می‌کنیم‌، تا آنکه‌ زمانی‌ از این‌ الگوها آگاه‌ شده و برای‌ تغییریافتن‌ دست‌ به‌ اقدام‌ مثبتی‌ بزنیم‌. این‌ کتاب‌ به‌ شما نشان‌ می‌دهد که‌ چگونه‌ به‌ درون‌ تجارب‌ و دانش‌ خود- که‌ از تمام‌ زندگی‌هایتان‌ به دست‌ آمده‌اند- نفوذ نمایید تا دریابید چه‌ موقع‌ و چرا این‌ الگوها آغاز شده‌اند.

با بهره‌گیری‌ از تکنیک‌های‌ عملی‌ این‌ کتاب‌ می‌آموزید وارد حالات ‌مدیتیشن‌ گردید تا در چرخه‌های‌ زندگی‌تان‌ کاوش‌ نمایید، کارمای ‌منفی‌ خود را آزاد کرده و سیستمهای‌ اعتقادی‌ که‌ شما را عقب‌ نگاه‌ می‌دارند را تغییر دهید. همچنین برای‌ رسیدن‌ به‌ اهدافتان‌ انرژی‌ بیاندوزید، با جفت‌ روحی‌ خود اتصال‌ پیدا کنید و تمرین‌های‌ بسیار دیگری‌ را برای‌ تغییر در زندگی‌تان‌ بیاموزید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب کارما تناسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *