کتاب گمشده انکی نوشته زکریا سیچین

نوع فایل
pdf
حجم فایل
13.53 مگابایت
تعداد صفحه
197
تعداد بازدید
3758 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
4.5/5 - (2 امتیاز)

دانلود کتاب گمشده انکی

کتاب گمشده انکی : حدود ۴۴۵۰۰۰ سال پیش فضانوردان سیاره ا ی ناشناخته در جستجوی طلا به زمین آمدند. پس از فرودی ناموفق در یکی از دریا های زمین، تا ساحل قدم زنان ادامه دادند و در آنجا “اریدو” (خانه ای در دوردست) را به پا کردند. مدتی بعد اریدو ی تازه تاسیس به یک پایگاه ماموریتی کامل با یک مرکز کنترل ماموریت، یک ایستگاه فضایی، فعالیت های معدنی و حتی پایگاهی بین راهی در مریخ دگردیسی پیدا کرد.

نیاز به نیروی انسانی آن ها را مجبور کرد تا از مهندسان ژنتیک برای خلق انسان های اولیه ی کارگر، استفاده کنند. طوفان سهمگینی که زمین را در نوردیده بود شروعی دوباره را تحمیل کرد. فضانوردان فرا زمینی به خدایان زمینیان تبدیل شدند، نوع بشر را ساختند و آن ها را به پرستش کردن تعلیم دادند. نزدیک به ۴ هزار سال پیش همه ی آنچه ساخته شده بود، در یک فاجعه ی اتمی به ویرانه ای تبدیل شد، فاجعه ای که در خلال سلطه جویی ها و جنگ های مهاجران فرا زمینی رخ داد.

کتاب گمشده انکی

آنچه بر روی زمین رخ داده، به ویژه اتفاقاتی که از شروع تاریخ بشر گذشته است، توسط زکریا سیچین از کتب مقدس، کتیبه های رسی، افسانه های اساطیری و یافته های باستان شناسی، در سری کتاب های تاریخچه ی زمین جمع آوری شده است. اما پیش از همه ی این اتفاقات:

• چه بر زمین گذشته، چه بر “نیبیرو”، سیاره ی مادری فضانوردان رخ داده که آن ها را در جستجوی طلا به سفر فضایی وا داشته و در ادامه، خلق نوع بشر …

• چه احساسات، رقابت ها، اعتقادات و روحیاتی (و شاید هم فقدان همه ی این ها) بازیگران اصلیِ این حماسه های فرازمینی و فضایی را برانگیخته است؟

• چه روابطی مسبب بروز کشمکش ها بر روی زمین و نیبیرو شد؟ تنش هایی بین سنت و تجدد، مهاجران نیبیرو و اهالی زمین و اینکه هرآنچه رخ داد حکم سرنوشت برای اتفاق افتادن بود؟

• آیا سرنوشتی که اتفاقات گذشته را در خود جای داده، کلید آینده را به همراه دارد؟

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب گمشده انکی نوشته زکریا سیچین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *