کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برند (زبان اصلی)

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1.20 مگابایت
تعداد صفحه
257
تعداد بازدید
220 بازدید
۶,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برند (زبان اصلی) می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برند (زبان اصلی):

مقدمه:

کتاب «۲۲ قانون تغییرناپذیر برند» The 22 Immutable Laws of Branding نوشته‌ی «ال ریس» و «لورا ریس» در سال 2002 منتشر شد. این کتاب درباره‌ی اصول و قواعد برندسازی و جایگاه سازی نام یک شرکت یا کسب‌وکار است. تعاریف زیادی درباره‌ی برند گفته شده ولی به طور کلی برند تصور مخاطب از یک شرکت است به روایتی برند تداعی‌کننده‌ی هویت و اعتبار یک سازمان است. برندها در ذهن افراد می‌مانند و ممکن است آن‌ها را یاد راحتی، آرامش، هیجان و یا حتی مسائلی همچون دزدی و بدقولی بیندازند. برند به طور کلی در طول زمان ایجاد می‌شود و در میان مردم به شهرت و مقبولیت می‌رسد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برند (زبان اصلی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *