کتاب The Language of Advertising

نوع فایل
PDF
حجم فایل
3.76 مگابایت
تعداد صفحه
145
تعداد بازدید
123 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب The Language of Advertising می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب The Language of Advertising:

مقدمه:

مجموعه Intertext به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای مطالعات معاصر زبان انگلیسی طراحی شده است. کتاب اصلی ، کار با متون ، متن پایه است که مقدمه ای برای تحلیل زبان ارائه می دهد. این مجموعه با عناوین "ماهواره ای" تکمیل می شود که تجربه عملی تجزیه و تحلیل متنی را از طریق موضوعات خاص به دانشجویان ارائه می دهند. آنها را می توان به صورت جداگانه یا همراه با کار با متن استفاده کرد. با استفاده از تئوری ادبی و زبانی برای تجزیه و تحلیل متون ، زبان تبلیغات کلیه جنبه های زبان تبلیغات را شامل می شود ، از همبستگی زبان ، تصویر و چیدمان گرفته تا گفتمان بین 'خواننده' و تبلیغات. نسخه دوم به طور اساسی بازنویسی شده است تا در آن ترکیب شود. تحولات اخیر در این زمینه این ویژگی ها عبارتند از: * طیف وسیعی از تبلیغات جدید ، از نارنجی گرفته تا ریلی کارت فرد جوان * مطالب جدید در تبلیغات اینترنتی و تأثیر آن بر روی متون کاغذی * مطالب جدید در تبلیغات طراحی شده برای دیدن "در حال حرکت" * فعالیت های جدید برای حمایت از دانشجویی کارگردانی مطالعه * بخش های خواندن بیشتر و لیستی از نشانی های اینترنتی را برای بازدید دانش آموزان به روز کرد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب The Language of Advertising”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *