جزوه میکروبیولوژی صنعتی

نوع فایل
PDF
حجم فایل
2.47 مگابایت
تعداد صفحه
31
تعداد بازدید
715 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه میکروبیولوژی صنعتی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه میکروبیولوژی صنعتی:

مقدمه:

امروزه با حرکت رو به رشد و سریع تکنولوژی، نیاز بشر به دانستن اطلاعات مکفی از علوم شناور و بین رشته ای، روز به روز محسوس تر می شود. مهندسی شیمی به عنوان یکی از علوم استراتژیک و گاها ملی، همیشه حائز اهمیت بوده و علم زیست شناسی نیز در دهه اخیر پیشرفت های شایان توجهی داشته است. هنگامی که مهندسی شیمی و زیست شناسی با هم ادغام می شوند، بیوتکنولوژی به وجود می آید. یک مهندس بیوتکنولوژی هم نسبت به واکنش های شیمیایی و فرایندها، اطلاعات خوبی دارد و هم بر فعالیت های زیستی جانداران مسلط است.

علم بیوتکنولوژی گرچه در کشورهای پیشرفته جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و امروزه اغلب پروژه های دانشگاهی به نحوی در ارتباط با این موضوع تعریف می شوند، اما در ایران، فراگیری آن برای همه آسان نیست. لذا این فرادرس به ارائه دروس رشته بیوتکنولوژی اقدام نموده است. از آنجا که بیوتکنولوژی علم روز است و بسیاری قرن بیست و یکم را قرن بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک نامیده اند، پس بسیار مهم است تا با اصول این علم نوین آشنایی حاصل شود، تا بتوان همگام با دنیا به پیشبرد این علم و استفاده از آن کمک نمود.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه میکروبیولوژی صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *