تحقیق در مورد ابعاد بازاریابی

تحقیق در مورد ابعاد بازاریابی
نوع فایل
Word
حجم فایل
13 کیلوبایت
تعداد صفحه
9
تعداد بازدید
160 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد ابعاد بازاریابی که در 9 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد ابعاد بازاریابی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

بسياري از مردم چنين مي انديشند كه بازاريابي تنها به معني فروش و تبليغ است . اگر بدانيم كه فروش و تبليغ بخش نمايان بازاريابي است نبايد شگفت زده شويم امروزه نبايد بازاريابي را به مفهوم قديمي كه يعني فروش محصول در نظر آورد .

بلكه بايد به مفهوم نوين آن يعني برآوردن نيازهاي مشتري توجه كرد . اگر بازارياب بتواند نيازهاي مشتري را درك كند محصولاتي را توليد مي كند كه داراي بالاترين ارزش باشند قيمت گذاري – ترويج و تبليغ را به روشي كارساز انجام مي دهد به طور حتم اين محصولات به راحتي به فروش خواهند رسيد . بنابراين فروش و تبليغ تنها بخشي از آميزه بازاريابي هستند.

مقصود از آميزه بازاريابي: مجموعه اي از وسايل و ابزار بازاريابي است كه بر روي هم بر بازار اثر مي گذارد . ما بازاريابي را نوعي فرايند اجتماعي و مديريتي مي دا نيم كه بدان وسيله افراد و گروهها مي توانند از طريق توليد ايجاد و مبادله محصولات و ارزش با ديگران نيازها و خواسته هاي خود را بر آورده سازند. ابعاد بازاريابي : به نظر فيليپ كاتلر از برجسته ترين صاحبنظران در اين رشته بازاريابي عبارت است از فعالتي انساني در جهت ارضاي نيازها و خواسته ها از طريق فرايند مبادله.

ابعاد بازاریابی
ابعاد بازاریابی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد ابعاد بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه