تحقیق در مورد استفاده از نی در ساختمان

تحقیق در مورد استفاده از نی در ساختمان
نوع فایل
Word
حجم فایل
754 کیلوبایت
تعداد صفحه
11
تعداد بازدید
323 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد استفاده از نی در ساختمان که در 11 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد استفاده از نی در ساختمان می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در سال های اخیر برای جلوگیری از اتلاف انرژی از یک طرف و کاهش خسارت های ناشی از زلزله از طرف دیگر، در بکارگیری مصالح غیرمصالح غیرسازه ای در ساختمان ها،دو ویژگی مهم سبکی و عایق حرارتی مدنظر می باشد. به همبن دلیل کاربرد قطعات و صفحات ساخته شده از گچ، الیاف معدنی(پشم شیشه، پشم سنگ و …) مواد گیاهی، بتن گازی، پلی استایرن(یونولیت) و … علی رغم محدودیت های مختلف توسعه یافته است.

در اتیم مقاله سعی شده است خواص، ویژگی ها و دامنه کاربرد مصالح ساختمانی تهیه شده از گیاه نی بررسی و ارزیابی گردد. در این مقاله با نشان دادن استفاده از نی بافته شده به دلیل مقاومت حرارتی، سبکی وزن، قیمت، راندمان و تولید در شرایط آب  و هوایی مختلف، بر امکان استفاده از آن در صنعت ساختمان و بر ضرورت مطالعات تکمیلی تأکید شده است.

مصالح مورد استفاده در ساختمان ممکن است دارای یک یا چند نقش مهم«سازه ای، جداکننده، عایق صوتی، عایق رطوبتی، تزیینی و …» باشد. در مواردی که منظور از کاربرد مصالح، عملکرد سازه ای آن نیست و سایر عملکردهای آن مورد نظر است، کاهش وزن در واحد حجم(سبکی) یکی از مزیت های اصلی در انتخاب مصالح می باشد. چسبندگی و سازگاری با مصالح پوششی و همجوار، مقاومت در برابر آتش، متصاعد ننمودن گازهای سمی در موقع آتش سوزی، مخاطره آمیز نبودن آن برای سلامتی کارگران در حین ساخت و نصب از دیگر مشخصه های اصلی مصالح انتخابی است

استفاده از نی در ساختمان
استفاده از نی در ساختمان
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد استفاده از نی در ساختمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه