تحقیق در مورد PHP

تحقیق در مورد PHP
نوع فایل
Word
حجم فایل
71 کیلوبایت
تعداد صفحه
62
تعداد بازدید
103 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد PHP که در 62 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد PHP می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

كمتر كاربر اينترنت را مي‌توان يافت كه تاكنون با صفحاتي با پسوندPHP برخورد نكرده باشد و البته اين پسوند نامي آشنا براي طراحان و برنامه ‌نويسان وب است.

پي اچ پي (PHP) يكي از محبوب‌ترين و رايج‌ترين زبان‌هاي برنامه ‌نويسي براي ايجاد صفحات پويا در وب است و كمتر خواسته‌اي در محيط  وب وجود دارد كه در PHP قادر به انجام آن نباشيم. از ايجاد يك صفحه ساده     براي پردازش اطلاعات فرم‌ها، ارتباط با بانك‌هاي اطلاعات، كار با  سوكت‌هاي TCP، پردازش فرمت‌هاي PDF وZIP   و حتي تصوير بخشي از توانايي اين زبان است.

PHP   در سال 1994 توسط Lerdorf  Rasmus و براي استفاده شخصي‌اش ايجاد شد. او بعدها و در سال 1995 نسخه حرفه‌اي‌تر از مفسر زبان PHP به نام Version 2 PHP/FI را عرضه كرد، و در  سال 97  تعداد سايت‌هايي كه از PHP استفاده مي‌كردند به بيش از  50000 رسيد و امرازه نيز ميليون‌ها سايت از آن استفاده مي‌كنند.

PHP چیست
PHP چیست

PHP زباني براي سيستم عاملها:

   يكي از برترين مزاياي زبان PHP سازگاري آن با اكثر سيستم عامل‌ها و نرم‌افزارهاي وب سرار (مانند IIS و Apache) است. برخي از ديگر زبان‌ها و تكنولوژي‌ها مانند ASP محدود به سيستم عامل windows است و پشتيباني از آن در ديگر سيستم عامل‌ها بسيار پر هزينه و محدود است.

و برخي نيز مانند JSP مشكلاتي با برخي نرم‌افزارهاي وب سرار دارد. ساختار و امكانات PHP  به شكل مستقل از سيستم عامل شكل گرفته است و اين بدان معنا است كه به طور مثال برنامه‌نويس مي‌تواند اسكريپت خود را تحت سيستم عامل ويندوز نوشته و تست كند و سپس آنرا بدون تغيير به سيستم عامل يونيكس يا لينوكس انتقال دهد.

درPHP امكان استفاده از برخي از امكانات خاص سيستم عامل‌هاي مشهور نيز در نظر گرفته است كه براي نمونه مي‌توان از پشتيباني از تكنولوژي DCOM و يا Windows API نام برد. نسخه‌هاي جديد مفسر PHP سازگار با ديگر تكنولوژي‌هاي خاص وبسرارها مانند ISAPI نيز مي‌باشد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
برچسبها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد PHP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *