تحقیق در مورد بررسی تغيير مکان نسبی سازه های بلند فلزی

تحقیق در مورد بررسی تغيير مکان نسبی سازه های بلند فلزی
نوع فایل
Word
حجم فایل
94 کیلوبایت
تعداد صفحه
10
تعداد بازدید
111 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد بررسی تغيير مکان نسبی سازه های بلند فلزی که در 10 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد بررسی تغيير مکان نسبی سازه های بلند فلزی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

دستورالعمل FEMA  جهت کنترل خسارت در سازه هاي بلند مقادير تغيير مکان نسبي سازه ها را محدود نموده است . سازه هاي فولادي بلند با سيستم مهاربندي، معمولا مهاربند ها به صورت مشخص و بدون تغيير در ارتفاع استفاده مي شود و بيشتر تغييرات در پلان سازه مي باشد.

با توجه به اينکه تحقيقات جديد برروي انواع گوناگون مهاربندي و رفتار لرزه اي سيستمهاي ترکيبي در پلان سازه متمرکز است ليکن تغيير نوع مهاربندي در ارتفاع سازه کمتر مورد بررسي قرار گرفته است.اگر بتوان با تغيير نوع مهاربند در ارتفاع ساختمان، رفتار لرزه اي آنرا بهبود بخشيد مي توان نسبت به عملکرد لرزه اي آن اطمينان بيشتري حاصل کرد.

همچنين مي توان نسبت به بهينه نمودن مصرف مصالح فولادي در ساختمانهاي فلزي اقدامي جدي نمود . در اين مطالعه تعدادي از قابهاي خمشي فولادي با ارتفاع هاي مختلف، پس از بارگذاري و طراحي بر اساس استانداردهاي ايران، تحت 3 زلزله طبس، ناغان و رودسر مورد تحليل ديناميکي غير خطي تاريخچه زماني قرار گرفته و با تغيير نوع مهاربندي در ارتفاع اين قابها و بررسي در حداکثر تغيير مکان نسبي سازه از تحليل، تراز مناسب جهت تغيير نوع مهاربندي پيشنهاد گرديده است .

در انتها نتيجه گرديد که تغيير در نوع سيستم مهاربندي در تراز مشخصي از ارتفاع مي تواند درکاهش حداکثر تغيير مکان نسبي سازه تحت زلزله موثر باشد .

بررسي  تغيير مکان نسبي سازه هاي بلند فلزي
بررسي تغيير مکان نسبي سازه هاي بلند فلزي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد بررسی تغيير مکان نسبی سازه های بلند فلزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه