دانلود مقاله مدیریت خرید و سفارش های خارجی

دانلود مقاله مدیریت خرید و سفارش های خارجی
نوع فایل
Word
حجم فایل
23 کیلوبایت
تعداد صفحه
39
تعداد بازدید
113 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله مدیریت خرید و سفارش های خارجی که در 39 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله مدیریت خرید و سفارش های خارجی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

سفارشها يا قراردادهاي منعقد شده پس از انجام يافتن مذاكرات و مكاتبات وقتي عملي مي شود و به اجرا در مي آيد كه پرداخت مبلع معامله و تحويل كالا بهنحوي از نظر طرفين تضمين شده باشد . فروشندگان با توجه به اعتمادي كه به طرف معامله ( خريدار ) دارند و نيز با توجه به ثبات اقتصادي كشور او براي پرداخت مبلغ معامله روشهاي مختلفي را انتخاب مي كنند . روشهاي پرداخت داراي معايت و محاسني است . پنج روش عمده پرداخت را توضيح مي دهيم كه در آن به ترتيب ميزان ريسك فروشنده كاهش يافته ، ريسك و وظايف خريدار افزايش مي يابد .

1 . تجارت حساب باز . در اين روش خريدار و فروشنده توافق مي كنند كه خريدار در مقطع زماني مشخصي در آينده بدهيهاي خود به فروشنده را به حساب او واريز كند و فروشنده بدون توجه به اين تاريخ ، اسناد و كالا را براي خريدار ا رسال كند تا او بتواند بلافاصله به ترخيص و تحويل كالا اقدام كند ؛ خريدار قرار مي گذارد كه دو ماه پس از هر حمل مبلغ مورد نظر را به حساب موجود طرف از طريق مسايل مختلف پرداخت ( چك بانكي ، حواله و …) واريز كند .

مسلم است كه در اين گونه معغمله فروشنده به خريدار و دولت متبوع وي از نظر مقررات اقتصادي و ارزي اعتماد كامل دارد ، خود داراي نقدينگي به مقدار كافي است و دادن نسيه برايش امكانپذير است . اين روش مورد توجه خريدار است و بهترين روش محسوب مي شود ؛ در حالي كه براي فروشنده داراي بالاترين ريسك است و او بايد به روند عمليات توجه و اعتماد كافي داشته باشد. ذكر اين نكته ضروري است كه بيش از 60 درصد معاملات بين كشورهاي عصو بازار مشترك اروپا بدين شيوه صورت مي گيرد .

مدیریت خرید و سفارش های خارجی
مدیریت خرید و سفارش های خارجی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله مدیریت خرید و سفارش های خارجی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *