تحقیق در مورد بررسی يخبندان و سرمای بهاره

تحقیق در مورد بررسی يخبندان و سرمای بهاره
نوع فایل
Word
حجم فایل
32 کیلوبایت
تعداد صفحه
23
تعداد بازدید
118 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد بررسی يخبندان و سرمای بهاره که در 23 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد بررسی يخبندان و سرمای بهاره می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

كشور ميزان خسارت ناشي از سرمازدگي و يخبندان در اغلب سالها برروي محصولات حساس باغي بخصوص بادام و پسته و زردآلو و … بيش از 40 درصد مي باشد. و در پاره اي از سالها سرما و يخبندان ديررس بهاره صدر در صد محصول را ممكن است در يك منطقه از بين ببرد.

در سالهاي اخير با توسعه روزافزون بادامستانهاي كشور آنهم با ارقام حساس به سرما ميزان خسارت سرمازدگي بشدت رو به افزايش است.

بررسي هاي بعمل آمده نشانگر اين واقعيت است كه بزرگترين عامل آسيب ديدگي باغهاي پسته نيز در كرمان، يزد، بخصوص در استانهاي حاشيه كويري ايران سرماي ديررس (بهاره) مي باشد.

پديده سرمازدگي و يخبندان و خسارتهاي ناشي از آن نه تنها در كشور ما بلكه در اكثر كشورهاي جهان وجود دارد و غالباً با پيش بيني به موقع و دقيق زمان وقوع آن مي توان به بكارگيري شيوه هاي مقابله با اين پديده جوي، خسارت آنرا به حداقل ميزان ممكن رساند.

موضوع تحقيق، بررسي يخبندان نيمه دوم فروردين ماه 83 و ميزان خسارات آن است ولي در ابتدا لازم مي دانم مطالبي راجع به سرمازدگي انواع آن و ميزان مقاومت گياهان در برابر سرمازدگي و … بيان نموده، تا ديد خواننده گرامي بيش از پيش نسبت به موضوع مورد تحقيق بازتر گردد.

بررسي يخبندان و سرماي بهاره
بررسي يخبندان و سرماي بهاره
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد بررسی يخبندان و سرمای بهاره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه