تحقیق در مورد بهره برداری از سيستم های قدرت

تحقیق در مورد بهره برداری از سيستم های قدرت
نوع فایل
Word
حجم فایل
1.5 مگابایت
تعداد صفحه
142
تعداد بازدید
125 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد بهره برداری از سيستم های قدرت که در 142 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد بهره برداری از سيستم های قدرت می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در پخش بار اقتصادي کلاسيک ، هدف توزيع بار بين منابع براي به حداقل رساندن هزينه بر طبق يک سري قيد خاص مي باشد. اگر تلفات خطوط نيز در نظر گرفته شود هزينه اين تلفات نيز بايستي در محاسبات وارد شود. براي حل چنين مسائلي يافتن نمو هزينه کار مشکلي است . اين مقاله از الگوريتم ژنتيک براي حل مسئله پخش بار اقتصادي بدون يافتن نمو هزينه استفاده مي کند.

بحران انرژي در جهان ، افزايش سوخت ، در دسترس نبودن انرژي ، بهم پيوستن شبکه هاي الکتريکي باعث شده اند که از انرژي حداکثر استفاده را بکنيم.

پخش بار اقتصادي شامل دو مسئله مهم است. اولين مسئله اينست که لازم است براي بارهايمان منابع انرژي در دسترس را اختيار کنيم. دومين مسئله اينست که در پخش بار اقتصادي on-line لازم است که هم هزينه را مينيمم کنيم و هم بار را توزيع کنيم. در پخش بار اقتصادي ، مقادير ژنراتورها ثابت نيست و براي اپتيمم کردن هزينه بين دو حد بالا و پايين يک مقدار را اختيار مي کنند.

دور بودن منابع توليد از منابع مصرف باعث مي شود که ما مجبور شويم تلفات خطوط را در نظر بگيريم. هر استراتژي که براي حل مسئله پخش بار اقتصادي در نظر گرفته مي شود بايستي اين مسئله را مد نظر قرار داد.

بهره برداري از سيستم هاي قدرت
بهره برداري از سيستم هاي قدرت
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد بهره برداری از سيستم های قدرت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *