تحقیق در مورد تیونر

تحقیق در مورد تیونر
نوع فایل
Word
حجم فایل
7 کیلوبایت
تعداد صفحه
3
تعداد بازدید
56 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد تیونر که در 3 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد تیونر می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در عرصه رقابتی محصولات دیجیتال معمولا «ترین‌ها» از طرف تولیدكنندگانی كه برای افزایش سهم خود از بازار به دنبال یك راه تازه و مطمئن هستند، مورد توجه قرار می‌گیرند.
شركت Sharp هم كه سال‌ها است در زمینه تولید محصولات دیجیتالی مختلف فعالیت می‌كند، به تازگی محصول جدید خود را از دسته «ترین‌»ها معرفی كرده است.
محصول جدید Sharp كه كوچك‌ترین تیونر تلویزیون‌‌های دیجیتالی است با برنامه‌های تلویزیونی Seg-۱ سازگار است.
این تیونر مدل VA۳A۵JZ۹۱۲ اندازه‌ای برابر ۲۵/۱×۳/۷×۳/۷ میلیمتر دارد و به دلیل اندازه كوچكش به راحتی می‌تواند در نمایشگرهای كوچك و سبك وزن شركت Scalar نصب شود.
این تیونر تنها ۸۵میلی‌وات برق مصرف كرده و می‌تواند عمر باتری موبایل را در هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی روی آن، افزایش دهد.
به گفته مسوولان Sharp، كوچك‌ترین تیونر تلویزیون‌های دیجیتالی دنیا از ماه سپتامبر به تولید انبوه می‌رسد و قرار است در هر ماه یك‌میلیون قطعه از این محصول تولید شود.

تیونر و متعلقات آن روی برد اصلی و عیوب آن:
اولین قطعات مهمی كه روی مادر بورد وجود دارند ic lm 317 می باشد كه كار تنظیم ولتاژ 18-13 را به عهده داره دومین ترانزیستور tip 42 است كه در صورت خرابی ولتاژ خروجی lnb رو نخواهید داشت رگولاتور 5 ولت هم كه یكی دیگر از تغذیه های تیونرمیباشد.
فیوز f100 كه به رنگ زرد هست و در صورت اتصالی سیمهای lnb خواهد سوخت و درآخر خازنهای الكترولیت (3عدد) كنار تیونر هستند كه در صورت خرابی باعث میشن كه تصویر شما شطرنجی باشه.

روی مادر بورد پهلوی كریستال یكعدد ic به شماره lcx04 هست كه در صورت خراب شدن مدار رگولاتور lm317 قادر به تنظیم كردن ولتاژ 18-13 نمیباشد

تیونر
تیونر
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد تیونر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *