تحقیق در مورد جمع آوری و دفع پسآب مجامع کوچک

تحقیق در مورد جمع آوری و دفع پسآب مجامع کوچک
نوع فایل
Word
حجم فایل
56 کیلوبایت
تعداد صفحه
58
تعداد بازدید
147 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد جمع آوری و دفع پسآب مجامع کوچک که در 58 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد جمع آوری و دفع پسآب مجامع کوچک می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

احداث شبکه جمع آوری پسآب بهداشتی در مجامع به مقدار زیادی در افزایش سطح بهداشت منطقه موثر بوده است. بنابراین ضرورت احداث شبکه جمع آوری فاضلاب از جمله ضروریات جوامع بشری به حساب می آید و گامی بزرگ در راه رسیدن به توسعه پایدار و پیشرفت اقتصادی است. موضوع مهمی که غالبا هنگام طراحی سیستم های فاضلاب توجه کمی به آن می شود نوع شبکه جمع آوری و روش دفع فاضلابرویی است که برای انتقال فاضلاب به سیستم تصفیه خانه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فاضلابروهای ثقلی متعارف به گونه ای طراحی می شود که مناطق شهری و نیمه شهری دارای تراکم جمعیتی بالا را تحت پوشش قرار می دهد، این نوع سیستم ها غالبا در مناطق با تراکم جمعیتی کم باعث تحمیل هزینه های زیاد وغیر ضروری خواهد شد.  این در حالی است که در جوامع کوچک مخصوصا در روستاها باید از روشهای جمع آوری فاضلاب جایگزین یا ترکیبی از روشهای متعارف استفاده نمود.

فاضلاب روستایی نسبت به فاضلاب شهری تفاوت هایی را دارا می باشد, چراکه در روستاها مردم آب کمتری را مصرف می کنند و در واقع میزان تبدیل آب به فاضلاب در روستاها کمتر می باشد, براساس تحقیقات اینجانب فاضلاب روستاها دارای دبی کمتر وغلظت بیشتری هستند وباتوجه به اینکه حداقل قطر شبکه های متعارف(مجزا) mm ۲۰۰ است ممکن است فاضلاب به سرعت خود شستشویی نرسد.

جمع آوری و دفع پسآب مجامع کوچک
جمع آوری و دفع پسآب مجامع کوچک
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد جمع آوری و دفع پسآب مجامع کوچک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *