تحقیق در مورد روستای بيدگنه

تحقیق در مورد روستای بيدگنه
نوع فایل
Word
حجم فایل
16 کیلوبایت
تعداد صفحه
3
تعداد بازدید
342 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد روستای بيدگنه که در 31 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد روستای بيدگنه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

روستاي بيدكنه يكي از روستاهاي نسبتاً بزرگ بخشي ملارد شهريار است ، اين روستا در طول جغرافيايي  شرقي و عرض جغرافيايي  واضع شده است ، ارتفاع اين روستا از سطح دريا 1184 متر است ، در جنوب شهر ملارد منتهي به چهارراه مهمي مي شود كه در سمت شرق به سوي شهريار و تهران ، سمت شمال به سوي كرج راه دارد . سمت كرج منتهي به دهستان بي بي سكينه و اخترآباد ، و جادة اشتهارد به شهريار است .

در سمت جنوب دو راه وجود دارد يكي به سوي قشلاق و جادة بالا  دست به سوي روستاي بيدگينه راه دارد ، روستاي بيدگينه در نزديكي رودسياه آب واقع است كه رودي است فصلي . اين منقطه و بعد اماكن تاريخي و پيش از تاريخي متعددي است كه نشانگر موقعيت مطلوب آن جهت امكان آسيان از دير باز بوده است .

علاوه بر چند تپة باستاني در دهستان بيدگينه ، ويرانة بهارتاقي (آتشكدة) متعلق به دورة ساساني در نزديكي كوه تخت كيكاووس ديده مي‌شود. روستاي بيدگينه حدود 5 هزار نفر جمعيت دارد  . پس از طي حدود پنج كيلومتر و گذر از روستاي اسفند آباد به روستاي بيدگينه مي رسيم . امامزاده در دامنة كوه تخت كيكاوس واقع شده است و درست در 30 متري آن منقطة نظامي وسيعي قرار دارد .

روستاي بيدكنه
روستاي بيدكنه
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد روستای بيدگنه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه